Begravning

Igår var det begravning för Jonas morfar. Det var en så fin stund.
 
Jag är så glad att jag fick lära känna Thomas. Han gillade bilar och skjutsade oss i sina fina gamla bilar både till balen och från vigseln, så fint. Han var så noga med att alltid prata med barnen när vi träffades. Och sa till Vendela att "när du blir lite större, då ska jag lära dig vad jag heter". Det hann han inte få göra men vi ska se till att Vendela vet vad han heter och får veta vem han var.
 
Vila i frid fina Thomas.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Åh vilka fina minnen och beklagar sorgen. Kramis <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

2 Anna W:

Så fint skrivet. ❤️

Svar: tack <3<3
Pauline Hurtig

3 dixiwonderland.com:

Beklagar verkligen <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

4 Lisa :

Åh jag beklagar <3 Fina bilder. kram

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

5 Henrik:

Jag beklagar sorgen <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

6 Mamma och mormor :

Mycket fint skrivet och fina bilder 😍 och tänk att han var på din födelsedag och så fika sugen

Svar: tack <3 ja det känns fint :)
Pauline Hurtig

7 Mamma och mormor :

Mycket fint skrivet och fina bilder 😍 och tänk att han var på din födelsedag och så fika sugen

8 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv:

Beklagar verkligen.

Svar: tack
Pauline Hurtig

9 Svärmor :

Så fina bilder på min älskade pappa ❤️ å så fint skrivet ❤️

Svar: <3 tack <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: