Sengångare

Igår var vi iväg och köpte mörkläggningsgardiner till sovrummet. Köpte beiga från rusta och är riktigt nöjd. Vi var även in på leksaksaffären då Theodor behövde nya pärlor. Vi sprang där på denna sengångare och jag blev kär. Jag älskar ju sengångare men tycker ofta att sengångare gosedjuren inte görs så söta, men denna var såå söt och mjuk. Passar perfekt att hänga på Vendelas skötbord. De hade även massa gosedjursfåglar som sjöng i ett "träd". Vendela blev förtjust i dessa och valde en sparv, så gulligt.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken gullig och förstår att Theodor ville ha den. Kramis <3

Svar: Visst är den, men de var faktiskt jag 🤣
Pauline Hurtig

2 dixiwonderland.com:

Vilket fynd du gjorde, den var ju galet söt :D

Svar: Eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Mamma och mormor :

Vet att Pauline alltid älskat söta gosedjur och försökt övertala Theodor att han vill ha 😅 Tror hon lyckas bättre med Vendela

Svar: Jaaa "om du vill kan jag säga till pappa att jag ville ha den" sa theodor när han var liten 🤣
Pauline Hurtig

4 Mamma och mormor :

Vet att Pauline alltid älskat söta gosedjur och försökt övertala Theodor att han vill ha 😅 Tror hon lyckas bättre med Vendela

5 Petra:

Den var ju super söt 🥰🥰🥰kram

Svar: Eller hur :D
Pauline Hurtig

6 Marie:

Ja denv ar verkligen jättesöt. Vi har en liknande i lika färger som är en lemur =D, som hänger på samma sätt

Svar: Eller hur! Vad roligt :D
Pauline Hurtig

7 Carolina :

Åh vilken fin! Roligt med sådana gosedjur som kan hänga på möblerna 😍

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

8 Carolina :

Åh vilken fin! Roligt med sådana gosedjur som kan hänga på möblerna 😍

Kommentera här: