Midsommarafton

 
Hoppas att ni hade en jättefin midsommarafton, det hade verkligen vi. Vi firade ute i stugan med mamma och hennes kusiner som hälsar på från Linköping. Barnen matchade så fint i sina jordgubbskläder från newbie. Jag tycker att de är så fina och är så glad att jag köpte syskonmatchningen redan förra året (innan vi ens visste att det var en flicka haha).
 
 
Jag hade virkat Vendelas krans och den satt faktiskt riktigt bra. Min krans gjorde jag av enbart brudslöja, tyckte det blev enkelt och fint. Dagen till ära hade jag utsläppt hår hela dagen, första gången sedan Vendela föddes och hon drog i det minst 50 gånger.
 
 
 Vi fikade jordgubbsmaräng tårta i lusthuset och Theodor fick sin midsommarpresent. Eftersom att han föddes en midsommarafton tycker jag det känns fint att ge en present då. Sedan dansade vi runt midsommarstången som vi gjort under förmiddagen och Jonas spelade dragspel, så fint och mysigt. Sedan var det dags för midsommarbuffé, så gott!
 
 
En så trevlig och mysig midsommarafton!

Kommentarer:

1 Marie:

Ohh så trevlig midsommar ni hade. Samt så fint ni matchar, så mysigt den perioden man fick det. Numera är hon mer svårflirtad. Fast hon har fin smak, men jag har lite mer sötare smak hon tuffare på kläder.

2 Marie:

Ohh så trevlig midsommar ni hade. Samt så fint ni matchar, så mysigt den perioden man fick det. Numera är hon mer svårflirtad. Fast hon har fin smak, men jag har lite mer sötare smak hon tuffare på kläder.

Svar: oja! :D åh tack så mycket, ja Theodor har också fin stil själv :)
Pauline Hurtig

3 Marie:

Ohh så trevlig midsommar ni hade. Samt så fint ni matchar, så mysigt den perioden man fick det. Numera är hon mer svårflirtad. Fast hon har fin smak, men jag har lite mer sötare smak hon tuffare på kläder.

4 Marie:

Ohh så trevlig midsommar ni hade. Samt så fint ni matchar, så mysigt den perioden man fick det. Numera är hon mer svårflirtad. Fast hon har fin smak, men jag har lite mer sötare smak hon tuffare på kläder.

5 Marie:

Ohh så trevlig midsommar ni hade. Samt så fint ni matchar, så mysigt den perioden man fick det. Numera är hon mer svårflirtad. Fast hon har fin smak, men jag har lite mer sötare smak hon tuffare på kläder.

6 Henrik:

Så trevligt ni måste haft det :)

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

7 Petra Olsson:

Vilken fin midsommar ni hade 🌸🎂☀️så underbara bilder och ni matchar så fint

Svar: absolut! :) åh tack så jättemycket
Pauline Hurtig

8 Netti Starby :

Så himla mysigt och jättefina bilder. Kramis <3

Svar: oja, å tusen tack!
Pauline Hurtig

9 Annie:

Så fina söta ni är :) Hade också en fin Midsommar :)

Svar: tack så jättemycket! vad härligt :)
Pauline Hurtig

10 dixiwonderland.com:

Ungarna är ju bara för söta i sina kläder :D Och det låter som ett magiskt firande för er :D

Svar: ja visst är de :D det var det :)
Pauline Hurtig

11 Mormor och mamma :

Så söta och fina i matchande kläder 🍀 tack för en trevlig och mysig midsommarafton 😃

Svar: Tack så mycket, Tack själv! 🥰
Pauline Hurtig

12 Mormor och mamma :

Så söta och fina i matchande kläder 🍀 tack för en trevlig och mysig midsommarafton 😃

Kommentera här: