Akutfesten 2023

 
Ja, igår var det då dags för akutfesten. En stor fest för sos, blåljus, akuten, röntgen och operation. På förra åretsfest vandrade staffetsprutan vidare och den gick då till oss på röntgen. Jag blev som ensam ansvarig för detta (som jag berättat om tidigare) och har planerat detta i över 1 årstid. Å tänk, i går var det. Det känns faktiskt skönt att det är över och allt gick jättebra. Temat var "årtiondet du föddes", alla hade klätt sig så fint vilket var så kul att se. Jag som då är född på 90 talet körde vit t-shirt med svart klänning över, chokerhalsband och pipilotter. Jag hade min stjärna Alexandra som co-host och jag tycker att vi gjorde det riktigt bra. Vi hade ett öppningsnummer med en liten dans (som blev så uppskattad), åt god middag, lekte lite tipsrunde lekar och dansade. Jag försökte att hålla tillbaka men hade så roligt och har ont i höfterna idag, men det får det vara värt. Jag fick väldigt mycket fina ord och beröm för en bra styrd kväll och jag känner mig fakttiskt nöjd.
 

Kommentarer:

1 Ajli:

ppuuuuuuh, sköööönt att det gick så bra! Särskilt när man jobbat på det i ett helt år. Så glad för din skull, grattis :)

Svar: jaaa :D tack!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Oj vilket jobb du har haft med festen och vilket roligt tema ni hade. Kramis <3

Svar: ja.. åh tack! :)
Pauline Hurtig

3 Kristine:

Artig, vellykket og godt gjennomført, forstår jeg!

Ønsker deg og dine en fortsatt fin søndag ^^

Svar: :D
Pauline Hurtig

4 Linnéa :

Men åh, det låter som roligaste temat ✨ impad över att du orkar med allt 🥴

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

5 Alice:

Åh, det låter som en jätterolig fest! Men förstår att det är skönt att det är över nu med all planering som det inneburit. ^^

Svar: ja men det var det! :) haha ja
Pauline Hurtig

6 dixiwonderland.com:

Kul att det blev så lyckat :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

7 Lisa :

Härligt att det blev så lyckat! :)

Svar: ja verkligen
Pauline Hurtig

8 Enna:

Men vad kul att du hade det så bra!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Annika:

Så fint att det blev bra, fin bild på dig. Annika från Boden.

Svar: ja jätte! åh tack :)
Pauline Hurtig

10 petra:

Oj att styra festen helt själv förstår att du är lättad nu:)Kul att det gick så bra och att ni hade kul,kram kram

Svar: ja väldigt :)
Pauline Hurtig

11 Heléna:

Härliga bilder och så roligt att festen blev så lyckad! Du kan känna dig riktigt stolt som fixade en så stor och bra fest! Stor kram fina du ❤️❤️❤️

Svar: tack så mycket! :D
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Vad roligt att kvällen blev så lyckad, trots att det var påfrestande med alla förberedelser. Bra jobbat!
Kram

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: