30 veckor

 
Idag gick vi in i vecka 30. Det känns ju som lite milstolpe och när jag väntade Theodor så gjorde jag ett collage med magbilder från vecka 15 till vecka 30 så det tänkte jag att jag ju måste göra nu med, som ni kan se ovan. Tycker det är så roligt att se hur magen växer, den blev stor mycket fortare denna graviditeten men det är ju inte så konstigt. Sedan bär jag långt fram och har en frammåt lutad livmorder så min mage blir stor, det är inget konstigt eller fel. Är så less på att höra kommentarer om hur stor jag är, förstår att folk inte menar något illa men blir betydligt gladare av att höra de som säger att jag är vacker eller att jag har en fin mage. Jag är så glad att min mage växer, tänk att jag bär en liten männsika där inne. I samma mage som storebror låg i, så här såg veckorna 15-30 ut med Theodor:
 
 

Kommentarer:

1 Linnéa :

Ah, som det växer - såååå fina bilder 🩷
Ja men det känns skönt att man börjar tillfriskna nu 🙏🏻

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

2 Kristine:

Så artig med alle de flotte bildene - også for å vise storebror, og for å kunne sammenligne! Fine deg, fine magen :)

Ønsker dere en fortsatt flott mandagskveld ^^

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

3 Marie:

Men oj grattis hur kan jag missat detta och i vecka 30. Jisses snart är ni där med två barn =D

Svar: tack så mycket! ja :D
Pauline Hurtig

4 dixiwonderland.com:

Så himla roligt att kunna se hur olika det kan vara från en graviditet till en annan :D

5 Heléna:

Du är jättevacker med din fina graviditetsmage! Är det inte konstigt att det alltid är någon som ska komma med kommentarer om hur stor man är när man är gravid... När jag fick mitt fjärde barn var jag stor som ett hus, men sedan så fick jag ju en bjässe till son också. Jag har blivit stor under alla mina graviditeter, men det viktigaste är ju hur man själv och bebisen inne i magen mår! Jag har rasat i vikt efter alla mina förlossningar då mina barn har varit matglada och det fungerade bra med amningen. Jag hann knappt själv att äta i den takt som kroppen skulle producera mer mjölk 😁 Roligt att se bilderna på båda dina graviditeter! Stor kram fina du! 💖💖💖

Svar: åh tack så jättemycket! jo det är ju det..
Pauline Hurtig

6 Alice:

Så kul att se utvecklingen och jämförelsen mellan de två! ^^

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Sara:

Du är så fin! Så dumt att få sånna kommentarer...

Svar: åh tack! ja det är lite tröttsamt
Pauline Hurtig

8 Sara:

Du är så fin! Så dumt att få sånna kommentarer...

9 Lisa :

Vilka fina bilder :)
Önskar jag fotade magen som växte när jag var gravid.
Det är ju verkligen ett roligt minne :)

Svar: tack så mycket, ja det är ju så roligt att ha kvar
Pauline Hurtig

10 Enna:

Kul att ha som minne :)

Svar: ja jätte :)
Pauline Hurtig

11 ullie:

det är så himla mysigt med magen så fin

hade både restleggs och massa kramp med barnen

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

12 ullie:

det är så himla mysigt med magen så fin

hade både restleggs och massa kramp med barnen

13 Malin:

Jättefina bilder.🙂 Du är jättefin med din gravidmage. 😊

14 Malin:

Jättefina bilder.🙂 Du är jättefin med din gravidmage. 😊

Svar: å tack så mycket!
Pauline Hurtig

15 Hannas krypin:

Minns när jag var gravid med Ida, jag var i vecka 17 och kände mig jättefin. Då fick jag höra att "jag var jättestor, att det var långt kvar till november" och så frågan om "jag var säker på att det bara var en bebis i magen". Kan säga att det förstörde hela min dag...

Svar: åh ja men sånt är ju så dumt att kommentera, förstår inte om folk tror att man ska bli glad.. suck
Pauline Hurtig

16 Anna:

Jättefina bilder på dig och din graviditetsmage, förstår att du tröttnar på kommentarer att din mage är stor, jag blir trött bara av att folk stirrar på min mage när jag är ute på stan eller med hundarna.

Hoppas att du får en fin kväll! :)

Svar: tack så jättemycket! ja verkligen
Pauline Hurtig

Kommentera här: