om Theodor

Jag bad Theodor att svara på denna lista om sig själv, å här kommer svaren:
 
Namn: Theodor Paul Anders Hurtig.
Ålder: 5 år.
Bor: På Bäverstigen. 
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Ljust.
Längd: Eh jag vet inte. (113 cm)
Smeknamn: Dorre, Hurtig, inte Theo de gillar jag inte.
Favorit mat: Pizza.
Favorit leksak: Lego.
Favorit färg: Blå.
Favorit sak att göra: Leka.
Favorit sport: Fotboll.
Favorit film: Jag vet inte jag har så många.
Favorit snacks: Godis.
Favorit djur: Katt.
Favorit låt: oh my lava. (my number one, dream evil)
En plats jag vill åka till: Stockholm.
När jag blir stor vill jag jobba med: Badhus, fotboll och tatuerare.
Om jag vann en miljon skulle jag: Köpa roliga grejer.
 

Kommentarer:

1 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv:

Så härligt när barn svarar på frågor. Har han aldrig varit sådan som gillat att kallas för Theo?

Svar: ja :D ja han var noga med det direkt
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vilka gulliga svar från Theodor. Kramis <3

Svar: eller hur <3
Pauline Hurtig

3 Farmor/svärmor :

Underbara älskade Theodor ❤❤❤

Svar: <3<3<3
Pauline Hurtig

4 Anonym:

Naw goa
Hemtex har typ fyra för 25 eller nåt på de små de stora brukar komma till advent så ska kika

Svar: eller hur! :)
Pauline Hurtig

5 Ullie:

Det va ja 😂😂

Svar: :D
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vilka kloka svar från Theo :)

Svar: eller hur! men missade du att han inte gillar att kallas för Theo?
Pauline Hurtig

7 Jeanette:

Men vilken rolig lista! Så rolig idé att låta honom svara på en liten frågelista 😊

Svar: vad kul att du tyckte det :D
Pauline Hurtig

8 Celine:

Haha men söt han är som vill till Stockholm <3

Svar: hahah eller hur, tror han hört mig säga att jag är sugen på en sthlmsweekend :)
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så sött :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

10 johanna:

Men åh så roligt att få veta lite mer om Theo <3

Svar: vad kul att du tycker det! men missade du att han inte gillas att kallas för Theo?
Pauline Hurtig

Kommentera här: