Fredagen den trettonde

Imorse tog jag sista penicillintabletterna, svullnaden har gått ned riktigt bra och jag har inte lika ont längre. Men nog känns det än. Hälsenan blev lite bättre så idag har jag inte haft den lindad men de fick jag igen för nu gör den ont. Förkylningen är mycket bättre, bara lite hosta kvar. Imorgon är det ju fredag den 13 så då får vi se vad som händer då.. *nervöst skratt*. Önskar er alla en mysig och oturs fri fredag! Vi laddar upp med varmchoklad, alltså jag har cravat de så länge, och the 100. Vi började på säsong 5 igår och jag tycker verkligen att serien är så bra!
 
Såklart i mina mumin höstmuggar.

Kommentarer:

1 Frida:

åh vad gott! Det där var längesen.
Har hört mycket om den serien men inte sett ännu. Kanske ska förslå till Luis att vi ska börja kolla på den :)

Svar: supergott, ja jag gillar den verkligen!
Pauline Hurtig

2 Ullie:

nej men lilla u hoppas på bättring
japp i morgon är det ax i får se va som händer

Svar: tack!
Pauline Hurtig

3 Jessica Högberg:

Så där ska varm choklad se ut! Här är en förkylning på G så nåt varmt till tv:n ikväll får det bli...

Svar: eller hur! åh hoppas de blir lindrigt
Pauline Hurtig

4 Ida:

Såå gott med varm choklad! Hoppas det blir kallare här så jag kan börja göra det :'D The 100 är så bra också!!

Svar: ja så gott :D visst är det :D
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Vad skönt att det känns bättre och vad gott med varm choklad! <3 Kramis

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

6 Anita:

Finmuggarna! :D

Svar: jao :D
Pauline Hurtig

7 Josäfin Andersson :

bästa med hösten - kan gå ut och fika och TA EN VARM CHOKLAD TILL!! Haha bästa jag vet men hatar varma drycker på sommaren :D

Svar: ja uuunderbart! :D
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Förkylningar kan vara riktigt envisa, men hoppas att du får en trevlig helg! :)

Svar: jo :( tack!
Pauline Hurtig

9 Sara:

Gott! Och hoppas du mår bättre idag och att inget oturligt händer :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

10 Angelix:

Såå fina muggar!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Johanna:

Oj vad gott det ser ut!

Svar: det var supergott!
Pauline Hurtig

12 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Så spännande att du tog choklad idag, gick nämligen själv och var sugen på det. Kan bero på min huvudvärk dock. Kopparna är jättefina, har du alltid två av varje sort? :)

Svar: nämen vad roligt att du också var sugen på det. Nej, å dessa är två olika, men från samma serie :)
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Tycker det såg extra gott ut när du hade det i de fina muggarna ;) Och visst är The 100 bra :D

Svar: eller hur :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

14 ajlimullersandvik.blogg.se:

känns det fortfarande så ring och åk till tandakuten och spola mer! Vill absolut inte måla fan på väggen, men det var mina inflammerade visdomständer som utlöste min alopecia och gjorde att jag från 21 års ålder då och då tappar ALLT mitt huvudhår! Så se till att få dem infektionsfria och sedan begär att de opererar ut dem!!!!

Svar: okej tack för råd, men nu är det helt bra :D
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

Åh vad gott <3 Skönt att du mår bättre!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Hilma Eklund:

Vad härligt att du mår bättre fina du! Massa kramar till dig <3 Hoppas du har en mysig helg!

Svar: tack kramar <3
Pauline Hurtig

17 Johanna Utterberg:

Hoppas fredagen blev bra och så fina muggar :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

18 Emelie Andersson :

Åh vad fint du har gjort med kopparna, ser riktigt gott ut :)
Skönt att du börjar känna dig bättre också <3

Svar: tack så mycket! supergott :)
Pauline Hurtig

19 Carolina:

Vad besvärligt, men skönt att det börjar bli bättre! Hoppas att du hade en otursfri fredag :)

Svar: jo :) tack
Pauline Hurtig

Kommentera här: