Theodors namnsdag & farsdag

 
Idag har Theodor namnsdag och han fick paket på sängen. När han öppnat paketen utbrister han "nu blir jag imponerad" alltså hahah så söt. Theodor älskar att bygga lego och har kikat på en polismotorcykel när vi varit på stan men jag har sagt nej det kostar pengar. Åh när han öppnade och fick se att det var polismotorcykeln blev han så glad! När han sedan sitter och bygger frågar han mig "hur många pengar kostade den?" 100 kronor svarar jag. "Men vaaaa, hade du så mycket pengar, nu blir jag förvånad". Alltså jag orkar inte ens, var får han allt ifrån? Men jag är så glad att han börjar förstå värdet i pengar. Jag har alltid varit så svag för honom och älskar att köpa saker åt honom men håller emot just för att han ska förstå och värdesätta det. I det andra paketet var det en polisT-shirt, även den blev mycket populär, han älskar att klä ut sig just nu.
 
 
Imorgon är det ju farsdag, men Theodor kunde inte hålla sig utan ville ge presenterna till pappa redan idag, så visst fick han det. Theodor hade målat gipsfigurer som jag satt en magnet på baksidan så vi kan ha dom på kylskåpet. Han hade även ritat en teckning föreställande Theodor och hans pappa. Så himla gulligt att de håller handen. Jonas blev verkligen jätteglad.
 

Kommentarer:

1 Mamma och mormor :

Alltså denna lilla unge vilket ordförråd och ordförståelse han har 🥰 grattis på namnsdagen

Svar: ja verkligen <3
Pauline Hurtig

2 Jessica Högberg:

Men asså, han e så gullig!! Klart han ska ha en polismotorcykel!

Svar: visst är han :) ja :)
Pauline Hurtig

3 Lisa:

Nämen så gulligt och så duktig han är med ord :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Malin:

Men ÅH vilken fin teckning <3

Svar: ja visst är den :D <3
Pauline Hurtig

5 enna:

Hahaha...men vad gullig har är :) Då vet man han är nöjd i alla fall

Svar: ja eller hur x)
Pauline Hurtig

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Så härligt sagt :)

Svar: haha ja eller hur!
Pauline Hurtig

7 Ullie:

åh älskar huvufotingar
i firar inte namnsdagar me än att säga grattis men ja klart man gillar o skämma bort sina barn o du har ju bara en nu då är det lättare =)

Svar: jag med :D vi firar allt som går :D
Pauline Hurtig

8 Tess:

Men så mysigt :) Kul med presenter, haha jag längtar till julen :D 💗 och snart fyller man själv år så man får hoppas på många presenter då ;)

Svar: så kul :D
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Så söt <3 Mitt gudbarn som är född i maj i år döptes också till Theodor så igår hade han sin första namnsdag någonsin <3

Svar: visst är han <3 vad kul :)
Pauline Hurtig

10 Jasmine:

Er unga är ju för söt! Roligt att han blev så glad för presenterna. :)

Svar: Tack för din kommentar. <3

Kram

Svar: haha ja visst är han! ja :)
Pauline Hurtig

11 Annie - Stora Små Äventyr:

Vilka härliga kommentarer från honom :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilka fina gipsfigurer! :)

Svar: eller hur :)
Pauline Hurtig

13 Sara:

Alltså så söt å duktig

14 Sara:

Alltså så söt å duktig

Svar: jaaaa :D
Pauline Hurtig

15 Ida:

Åh så gullig!

Svar: eller hur :)
Pauline Hurtig

16 Annika:

Vilka fina gipsfigurer och fin teckning.

Svar: visst är dom :)
Pauline Hurtig

17 Emma Engström:

Massvis med grattis till Theodor på namnsdagen i efterskott! Haha men vad söt han är då som gav pappa present redan igår, så söt! Alltså ni är SÅ lika verkligen!! <3

Svar: ja :D åh tycker du, vad roligt att höra <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: