Röntgenfesten

Varje år ordnas det en personalfest på mitt jobb, röntgenfesten. Å iår var det mitt team, skeletteamet, som skulle ordna det. Jag ville så klart vara med, jag älskar ju att fixa! Så jag och några fler tjejer anordnade den här festen. Vi hyrde lokal, hade catering, dukade fint och ordnade lekar. Vi hade tema röntgen så fördrinken den serverades i sprutor, tallrikarna, ja ni kan ju se själva, jag gjorde en girlang av röntgenbilder och ett häfte med massa fakta som jag samlat in och gjort tävling av. Vi hade även lite norgetema då de var 17 maj och vi har en läkare som kommer från Norge. Vi var så många på festen, så många har de aldrig varit tidigare, så himla kul! Det var från alla yrkeskategorier, röntgensjuksköterskor, radiologer, sekreterare och fysikar. Å alltså det var såå himla roligt. Det blev verkligen såå lyckat, jag som hatar att prata inför grupp var toastmaster men de gick faktiskt riktigt bra. Å jag fick så himla många kramar och tack för en så rolig fest, det var så kul att se alla skratta och vara glada. Å jag själv hade också sååå himla kul, dansade och lekte, halv 2 var jag hemma.. Då vi stängde och hann även med en efterfest på max. Här kommer lite bilder från festen.
 
 
Vi hade även ett "photo booth" med skelettgrejer och på dessa bilder ser ni oss som ordnat festen.
Tusen tack alla inblandade för en jätterolig kvall!

Kommentarer:

1 Hilma Eklund:

Men guuud vad kul och vad fint ni ordnat! :D

Svar: absolut, å tack :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Men vad roligt och vilken kul fest! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Ullie:

nej men va skoj ni hade
roligt med allt duktig du e o fixa sånt är skoj tycker ja me

Svar: ja :D ja så roligt!
Pauline Hurtig

4 Dixi Wonderland:

Va roligt :D

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

5 Matilda Berlin:

Men alltså GUUU vad kul! Det ser verkligen helt fantastiskt ut!! kram finaste <3

Svar: det var sååå kul! :D
Pauline Hurtig

6 David och Bella:

Vad fint ni gjorde!😀haha åh älskar när vårdpersonal har fest, det blir så mycket jobb-internhumor😀 (är sjuksyrra)

Svar: tack :D haha ja :D
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

Men wow vilken kul fest!! :D Älskar när det är något speciellt tema <3

Svar: ja :D så roligt!
Pauline Hurtig

8 Emma Engström:

Nämen åh vilken himla rolig fest det verkade ha varit! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Angelica Wåhlin:

Gud, vad fint fixat det ser ut!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

10 Sarah:

Det låter som en riktigt lyckad fest och så kul med fördrink i sprutor :)

Svar: ja :D hehe!
Pauline Hurtig

11 Amanda Sofi:

Men så roligt!

Svar: jätte!
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Åh, vad kul! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Det ser verkligen hur kul ut som helst! Du kanske ska sadla om till eventplanner? :D Kram

Svar: det var det! ja skulle älska det :D
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Vad roligt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Sara:

Åh vad roligt, så himla fint :D

16 Sara:

Åh vad roligt, så himla fint :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Amanda (Swedish Passport):

Alla fester blir ju en aning bättre när de är temafester ;) Så fint ni hade fixat, älskar att drinkarna var i sprutor, så konstigt och roligt på samma gång ;)

Svar: hehe, tack snälla! :D
Pauline Hurtig

18 Ida - foto & häst:

Men åh så roligt med fest! Och så roligt med ett tema haha :'D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

19 Jasmine:

Ni ser ut att ha fixat en riktigt bra fest! Kul att det blev så lyckat och att ni hade roligt.

Svar: Tack för kommentaren till mitt inlägg om kreativitet. Vad shoppar du helst när det kommer till pyssel och skapande?

Kram

Svar: tack :D ja verkligen!
pennor och presentpapper haha :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: