Imorgon åker jag till Stockholm

Imorgon åker jag ner till stockholm för en tjejhelg med min syster och systerdotter. Vi bestämde det här redan i december å jag kan inte riktigt ta in att det är nu, det har ju liksom varit så långt bort hela tiden och nu helt plötsligt är den här. Jag har verkligen sett framemot den här helgen, det ska bli såå himla mysigt. Dock är det första gången jag är borta från Theodor, har aldrig sovit utan honom under samma tak. Han kommer ju såklart att ha det jättebra hemma med sin pappa men jag kommer sakna honom jättemycket. Han har försökt att övertala mig att han ska följa med.. Men jag ska försöka att bara njuta, vi ska bo på hotell, äta gott, shoppa, gå på Alice och Biancas showcast och bara ha det jätteroligt!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Oj vilka skojiga planer och ni får ha det så himla kul! :-D Kramis

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

2 Flisan:

Hej,
min förra blogg var tvseriebloggen.nu men jag har valt att skapa en ny som du kan läsa om varför jag valt att göra det!

Hoppas du har haft en bra dag :D

Kram
SerieTjejen

Svar: hej, okej :)
Pauline Hurtig

3 Ullie:

ja men så är det alltid ja vill inte va utan ungarna ens en dag eller natt o nu är mina större då men ja hönsmamma vill inte va själv

önskar dej en fin resa nu då kram

Svar: ja det är ju så
Pauline Hurtig

4 Bella:

Det låter som en toppenhelg! Hoppas att ni får det riktigt mysigt och roligt☺

Svar: det har det verkligen varit :)
Pauline Hurtig

5 Tina:

Sv; Tack så jättemycket fina du!!❤️ De kommer en förlossningsberättelse framöver 👍
Gud vad roligt! Förstår att de är lite jobbigt att åka ifrån sonen trots att du vet att han har de bra hos sin pappa ☺️ Men låter som du kommer få en helt fantastisk helg! Ha de så himla kul i helgen nu då😍

Svar: ja superroligt! det har gått jättebra :)
Pauline Hurtig

6 Matilda Berlin:

Men åhhh! Välkommen hit! Hoppas du får en underbar helg hjärtat!! STOR KRAM <3

Svar: tack snälla, vi har haft det såå bra :D
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Hoppas att ni får det helt underbart i Sthlm. Med god mat och bra väder :D Ska bli kul att höra vad du tyckte om Showcasten :D

Svar: tack så mycket, det har vi verkligen haft :D
Pauline Hurtig

8 Carolina:

Härligt att åka på tjejgäng i Stockholm! Hoppas ni får det trevligt :)

Svar: oja :D tack!
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Åh blir nog en toppenhelg <3

Svar: det har det varit <3
Pauline Hurtig

10 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad mysigt att åka hit till Stockholm! Hoppas du får det underbart! :)

Svar: ja :D det har vi haft!!
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att ni får det trevligt! :)

Svar: tack det har vi haft!
Pauline Hurtig

12 Yasmine:

Då får jag säga välkommen hit! :D Jag tror ni kommer få en toppenhelg! :D Kramar

Svar: tackar! det har vi verkligen haft :D
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Skrev ju fel länk, här kommer en som fungerar! :D

14 Annika:

Hoppas att du får en riktig myshelg i Stockholm och njut!!!

Svar: ja det har jag :D
Pauline Hurtig

15 Alice:

Åh, hoppas du har det underbart! <3

Svar: det har vi haft <3
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Hoppas att ni får det toppenbra!

Svar: det har vi haft :D
Pauline Hurtig

17 Sarah:

Så mysigt med en tjejhelg :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

18 Ellen Gräntz:

Åh, hoppas ni får en alldeles underbar helg! Kul med Alice och Biancas showcast!

Svar: det har vi haft :D
Pauline Hurtig

19 Frida:

Haha aaaw han vill följa med på roligheter med sin mamma :)

Ni kommer säkert få det hur bra som helst! Är vädret dessutom fint så är ju Stockholm underbart denna årstid :)

Svar: hihi jo : det har vi :D tyvärr inte jättefint väder..
Pauline Hurtig

20 Emma Engström:

Jag håller verkligen tummarna för att din helg är hur bra som helst! :D <3

Svar: tack det har den verkligen varit <3
Pauline Hurtig

21 enna:

Vad kul!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

22 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Det låter ju jättekul :D. Hoppas ni har det riktigt bra :)

Svar: tack det har vi :D
Pauline Hurtig

23 Hanna:

Så mysigt 😍

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

24 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Vad kul att åka till Stockholm :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

25 Ida - foto & häst:

Men åh så roligt med Stockholm, hoppas du haft det toppen :D

Svar: ja :D tack det har vi haft!
Pauline Hurtig

26 Amanda Sofi:

Hoppas du haft en jätte bra helg!

Svar: tack det har jag!! :)
Pauline Hurtig

27 Jessica Högberg:

Ja, snälla njut... man kan sakna och njuta;)

Svar: har verkligen njutit :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: