Nytt till Theodors rum

Jag kände att de var dags för en liten uppdatering i Theodors rum. Han är ju inte en bebis längre, herregud att han fyller 3 år i sommar. I höstas fick han ju en ny säng, en växasäng men annars är det mesta likadant sedan vi flyttade in när han var 1 år. Så nu har vi besällt lite nya grejer och jag tror det kommer bli sååå himla bra. Theodor fick välja och han bra smak vill jag lova för han valde samma som jag ville haha. Det kommer inte att bli någon jättestor förändring men åh så jag ser framemot det. Kommer såklart att visa er när allt är klart. Jag håller även på att sy en grej till hans rum, kan ni gissa vad det ska bli?
 

Kommentarer:

1 Josefine:

kanske ett gossedjur eller en vimpel? :)

Svar: nej inte det :D
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Jag har ingen aning.

Svar: okej
Pauline Hurtig

3 Angelica Wåhlin:

Vad spännande, kul att få se ändringarna sen :)

Svar: ja :) vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Vad kul och det kommer alla gånger bli jättefint! :-D Kramis

Svar: å tack :D
Pauline Hurtig

5 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh tiden går så fort :)

6 My Nordqvist:

Åh så spännande :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Emma Engström:

Även de små förändringarna kan vara himla roliga! :D

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Tiden går verkligen alldeles för fort!! :)

9 Jessica Högberg:

Så mysigt att få lite nytt när man har blivit en stor pojke=))

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Celine:

Åh så spännande!

Svar: :D
Pauline Hurtig

11 Yasmine:

Ser fram emot att få se hans rum sen! :D Jag vill gissa på en boll haha, men jag tror inte riktigt på det själv ;)

Svar: vad kul att du tycker det! :D ja du har nog gissat närmast iaf :D
Pauline Hurtig

12 Sara Ekman:

Åh vad kul att förnya! :)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

13 hanna:

Vad roligt med lite nytt, ska bli kul att se! älskar att fixa barns rum :D

Svar: ja det är ju så roligt :D
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Roligt med förändring!

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

15 Carro:

Spännande, en vimpel kanske? 😍

Svar: nej inte det :)
Pauline Hurtig

16 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad spännande med lite förändring! :)

17 Johanna Utterberg:

Åh så kul med lite förändring :) Sv: Åh så kul, jag lär visa upp dem när de kommer in i lager sen och elefanter är ju så söta!! :D

Svar: ja :D åh så kul!
Pauline Hurtig

18 Ullie:

blir det där en vinpel eller? det tror ja
ja du de växer så . kommer ihå när min lilla blev äldre hon skulle inte ha "småglinssaker" mera i sitt rum ha ha gud

Svar: nej :) hihi ja
Pauline Hurtig

19 Dixi Wonderland:

Kul med lite nytt till hans rum :D Du får visa före och efterbilder :D

Svar: ja :D absolut, de kommer!
Pauline Hurtig

20 Matilda Berlin:

Men åhhh! Ser verkligen fram emot att se hur det blir! Säger som Dixi - före och efterbilder tack, hihi! kram <3

Svar: :D vad kul att du gör det :D det kommer!
Pauline Hurtig

21 Johanna:

oh spännande och se hur det blir :)

Svar: vad kul att du tycker!
Pauline Hurtig

22 Mathilda:

Åh hoppas det blir som du tänkt dig! <3

Svar: det tror jag :D
Pauline Hurtig

23 Therese:

Ska bli så spännande att se resultatet!

Svar: vad roligt att höra :)
Pauline Hurtig

24 enna:

Det är ju alltid kul att ändra om lite ;)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

25 Ida - foto & häst:

Men så spännande! Ska blir roligt att se :D

Svar: ja :D vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

26 Carolina:

Härligt att sonen din har samma smak som sin mamma :D

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

27 Johanna:

Åh vad roligt! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: