Theodors 3 årspresenter

 
På måndag fyller Theodor 3 år. Å Vi har en spänd liten kille här hemma som pratat om sin födelsedag jättelänge. Han är minsann inte 2 år utan fyller 3, stor skillnad! Han önskar sig många grejer, ser saker å säger "åh en sån här önskar jag mig när jag fyller år". Jag började köpa presenter för länge sedan, jag älskar ju sånt! Men nu är alla inslagna och klara. Redo att öppnas av en glad 3 åring.
 
 
I dessa paket gömmer sig, 2 sett med dinosaurie duplo. En bok om djur och en bok från minbästabok om honom och en kompis som besöker dinosaurier (kommer att visa mer av den sen). En badrock, walkietalkies, ett dinosauriegosidjur, ett Marshall (paw patrol) gosidjur och ett Findus memory. Han kommer även att få ett picknikbord i förväg men de har jag inte slagit in. Tror och hoppas på en väldigt glad och nöjd kille.
 

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Nämen åh vilka himla söta presenter! Så gulligt <3

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

2 Ullie:

ja men det är ju så spännande o fylla år
här du vet 13 15 o 17 i årr så bestämmer de typ mera va de vill ha o är med o köper det :D

Svar: verkligen! haha ja kan tänka mig
Pauline Hurtig

3 Ida - foto & häst:

Men så spännande! Roligt att se vad han får sen :D

Svar: ja :D kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Vilka gulliga presenter han ska få! <3 Kramis

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Åh vad kul, så fina paket <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad roligt :) :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Med så många presenter så lär han bli helnöjd :D Galet att han redan är 3 år! Om jag tycker tiden går fort så måste du tycka att den går ännu snabbare xD

Svar: ja :D ja verkligen!!
Pauline Hurtig

8 My Nordqvist:

Åååh så fina paket:D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

9 Sara:

Åh så fina presenter!

10 Sara:

Åh så fina presenter!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

11 Sarah:

Vad skönt att alla presenterna är klara :)

Svar: :)
Pauline Hurtig

12 Maolion:

Men wow, vad magiskt! Måste vara superkul med födelsedag nu när han är gammal nog att verkligen förstå innebörden <3

Svar: ja så roligt! :D
Pauline Hurtig

13 lindajanssons - fashion:

Så fint!

14 Carolina:

Åh så himla fina presenter han kommer att få! Härligt att ha något att längta till och tror säkert att han kommer att bli jätteglad för allt! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

Förstår att han är förväntansfull! :D Så många spännande presenter och otroligt fint inslaget! Du är verkligen duktig på sånt :D Kram

Svar: ja :D åh tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: