Min pojkvän svarar på frågor om mig

Pojkvän, känns så konstigt att säga pojkvän nu.. Oftst säger jag nog sambo, eller fästman. Ajja hur som helst så såg jag denna lista hos fina Matilda för jättelängesedan och bad Jonas svara på den så här kommer den. Men först en bild på mig och Jonas, den senaste bilden på bara oss, tagen i sommras. Jag visade den för Theodor och han säger "men, var är jag?"
 
 
Var kysstes ni för första gången och hur var det?  På tågstationen och de var bra, de var jättebra, pirrigt typ.

Hon sitter framför tv:n. Vad tittar hon på? Vänner eller fångarna på fortet eller nå sånt.

Nämn en maträtt hon inte gillar: Du menar en hon gillar?

Ni går på restaurang, vad äter och dricker hon? Friteradkyckling och ris, cola.

Vilken skostorlek har hon? 36-37

Om hon hade samlat på nånting, vad hade det varit? Hon samlar på presentpapper, hahah, foton och muminmuggar å typ, minnen, små prylar.

Vad skulle hon kunna äta varje dag? Sötpotatispommes.

Hurudan musik lyssnar hon helst på? Det som alla andra lyssnar på. Mycket av samma.

Vilken är hennes sämsta egenskap? Hon är jävligt envis, men de är ju bra också. 

Vem är hennes bästa vän? Jag.

Nämn något du brukar göra som hon inte tycker om: Att jag pratar i mobil när jag kör, snarkar, fiser, rapar och när jag städar efter henne.

Tränar hon? Vilken sport i så fall? Dans.

Vad kan hon hålla på med i flera timmar? Blogga/fixa med bilder.

Vad är/var hennes favoritämne i skolan? Bild.

Vad var ditt första intryck av henne? Minns inte men typ att hon visste vad hon ville och sa vad hon tyckte.

Vad är det bästa med henne? Att hon är en jättebra mamma. Att hon vet vad hon vill och gör allt för att de ska bli så.

Vilken är hennes favoritfärg? Gammeldagsrosa.

Hur går hon klädd hemma? Helst i mjuksbyxor men fint.

Beskriv henne med tre ord: Mysig, engagerad, snygg.

Vem sa "jag älskar dig" först? Jag.

Vad brukar ni oftast gräla om? Att vi båda är envisa.

Vem är hennes kändiscrush? Heath Leadger.

Berätta om något pinsamt hon gjort. Jag vet inte vad jag ska välja..

Hurudana filmer gillar hon? B-filmer.

Vad är hon bra på? Dansa, pyssla, skapa.

Nämn några saker som gör henne glad: Choklad, Theodor, sommar, shopping, dans, katterna.

Vad är hon besatt av? Massage.

Hurdan är hon som flickvän? Bra, trogen, snäll, mysig, kan prata allvar, skratta och gråta tillsammans.

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

Så kul att läsa :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

2 Yasmine:

Så underbart att läsa <3

Svar: vad roligt att du gillade det!
Pauline Hurtig

3 enna:

Alltid kul att läsa vad andra vet om en:)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

4 Alice Lindström:

Awwww vad mysigt att läsa!!!

Svar: hihi åh :D
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Vad kul att läsa din pojkväns svar om dig :-D Kramis

Svar: vad kul att du gilla det :D
Pauline Hurtig

6 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Otroligt roligt att se vad han svarar på frågor om dig! :)

Svar: vad kul att du tycker det :D
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Ni är så fina och kul att läsa :D Jag säger ALLTID sambo. Blir lika irriterad varje gång någon refererar mig som flickvän eller han som pojkvän. Vi är inte tonåringar och vi bor ihop = sambos! Förstår inte att det ska vara så svårt för folk :P

Svar: tack :D haha nä pojkvän känns verkligen som längesedan..
Pauline Hurtig

8 emelie andersson:

Åh vilka fina svar :) vilken rolig grej!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad roligt och läsa, och så fina ni är tillsammans :)

Svar: vad kul att du gilla de, åh tack!
Pauline Hurtig

10 ullie:

ja de har lite många namn mannen maken gubben men en del säger mannen även som sambos

kul me lisor

11 Amanda (Swedish Passport):

Tycker sånt här är så himla mysigt att läsa, man får ju ett helt annat perspektiv på en person genom att se den genom dess partners ögon! :D

Svar: hihi ja men eller hur!
Pauline Hurtig

12 Anna:

Så fint ❤️

Svar: <3<3<3
Pauline Hurtig

13 Sarah:

Så roligt :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Sara:

Roligt inlägg :)

Svar: vad kul att du tycker det :)
Pauline Hurtig

15 Angelica Wåhlin:

Åh, så roligt att läsa!

Svar: åh vad kul att du gilla de :D
Pauline Hurtig

16 Jessica Högberg:

fina svar, stämde dom??

Svar: verkligen, ja rätt så bra!
Pauline Hurtig

17 Amanda:

Så kul inlägg 😃

Svar: vad kul att du tycker det :D
Pauline Hurtig

18 JoJo:

åh så kul att få läsa! :D

Svar: vad kul att du tycker det :)
Pauline Hurtig

19 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Aw, så fint :) Kul läsning!

Svar: :D
Pauline Hurtig

20 Johanna Utterberg:

Kul och läsa, gjorde den här listan för något år sen :)

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

21 Ida - foto & häst:

Men så roligt att läsa :D

Svar: vad roligt att du tycker det :)
Pauline Hurtig

22 Frida:

Ja det var riktigt gott :)
haha kul lista! jag är också besatt av massage XD

Svar: haha :D
Pauline Hurtig

23 Jasmine:

Så himla roligt att få ta del av denna lista!

Svar: Tack, roligt att du uppskattade del två av min årsresumé.

Kram

Svar: vad kul att du gilla det :D
Pauline Hurtig

24 Ellen Gräntz:

Haha åh men vad fint att läsa! Älskar sånt här! Kärlek ändå, finaste.

Svar: aw :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: