Ett frisörbesök senare

Idag var det dags för något jag sett framemot länge, nämligen klippning! Jag tyckte att mitt hår blivit alldeles för långt, ni kan se här hur de såg ut innan. Många har varit "negativa" till min klippning och sagt nej men inte ditt långa hååår! Å det är bara det jag kände att de var, långt hår, jag tyckte att de bara hängde och var där, jag tyckte inte att de var fint och de var för långt för att kunna göra roliga saker med det. Å visst det har blivit lite av min identitet att vara hon med långt hår men hallå, jag är ju mer än så. Så idag rök 25 cm. Kanske tycker att det blev lite väl kort, men nu är det ju lockat också. Det känns så skönt att ha fått tagit bort en rejäl bit, känns så fräscht. Är verkligen supernöjd med mitt nya hår!! Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad fint det blev och du passar verkligen i den längden också! :-D Kramis

Svar: Å tack så mycket!
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad fint det blev :)

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

3 sara:

Blev ju jätte fint och fräscht :)

Svar: Tack! :)
Pauline Hurtig

4 Petra:

fint det blev

Svar: Tack
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Vad fint det blev! Kram

Svar: Tack !
Pauline Hurtig

6 ullie:

men oj va fint håret känns såå skönt efter o friskt oå jätte fint verkligen

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

7 Therese Bjärstig:

Supersnyggt! Tjockt friskt och fräscht! <3

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Men alltså guuu vad fint det blev!! <33

Svar: Tusen tack!!
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Så himla fint och håret är ju fortfarande långt även om det inte är lika långt. Det lär växa ut på nolltid igen men det bästa är ju att det ser så himla friskt ut när man klipper av så mycket :D

Svar: Tusen tack!
Pauline Hurtig

10 Denise:

Snyggt! :D

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

11 Louise:

Men åh va fint! :D

Svar: Tack :D
Pauline Hurtig

12 Anna :

Vad fint det blev! Jag tror ofta är den som klipper sig som känner att det är "för kort" eller en drastisk förändring, men själv ser man inte så stor skillnad :)

Vad bra att du trivs iallafall! Kram!

Svar: Tack! Ja så är de nog :)
Pauline Hurtig

13 Johanna Utterberg:

Åh så fint det blev!! :D

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Anonym:

Men wow så fint!!

Svar: Tack snälla! :D vem?
Pauline Hurtig

15 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad fint det blev :) Skönt med en förändring!

Svar: Tack :) ja absolut!
Pauline Hurtig

16 Hanna:

Tycker det blev jättefint! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Alice:

Åh, wow, så fint! :D Har också långt hår och alltid varit "hon med långt hår", haha, men skulle också vilja kapa lite mer!

Svar: Tack! Ja de blir ju lätt så, men kul att testa något nytt!
Pauline Hurtig

18 Amanda (Swedish Passport):

Åh så fint det blev! :D

Svar: Tack :D
Pauline Hurtig

19 Ronja:

Super snyggt!😍👌🏼 Passar dig jättebra 😘

Svar: Tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

20 JoJo:

så fint det blev! :D jag måste boka en frisörtid jag också. måste bleka bort min skunkrand och toppa håret ;P

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

21 Emma Engström:

Nämen alltså wow så fint det blev! :D

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

22 Sara:

så snyggt!!

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

23 Sara:

så snyggt!!

24 Sara:

så snyggt!!

25 Jeanette:

Jag tycker det blev så snyggt! Du passar verkligen i det :) Men förstår vad du menar med att vara "hon med det långa håret", det är min identitet bland mina vänner med. Tillslut blir det som du säger, det blir bara långt tillslut.

Svar: tack så jättemycket! ja det blir ju lite så..
Pauline Hurtig

26 Ellen Gräntz:

Jättefräscht! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

27 Amanda Sofi:

Blev ju jätte fint, och skulle du ångra dig kommer de ju växa ut igen!

Svar: tack snälla! ja :)
Pauline Hurtig

28 Carolina:

Ser riktigt fint ut och skönt att få fräscha upp håret! Du ska inte bry dig om vad andra tycker, utan vad du själv vill. De sade samma sak till mig då jag klippte ca axellångt hår. Det fick jag lika mycket cred för som kritik ^^,

Svar: tack så mycket :) ja men visst är de så, ingen har sagt något "negativt" nu efteråt :)
Pauline Hurtig

29 Jasmine:

Jag tycker att du har all rätt att vara nöjd, ditt nyklippta hår ser fantastiskt ut!
Jag har liksom du långt hår och gillar det. Samtidigt kan det ju bli lite väl långt och då är ett frisörbesök uppskattat. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren!

Kram

Svar: tacl så mycket :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: