Bränd - Axel Schylström

 
Igår jobbade jag kväll, kändes lite konstigt faktiskt då de var en vecka sedan jag var där eftersom att jag vabbat med Theodor. Men jag jobbade med en av mina favoriter och vi hade det lungt så det gick jättebra! Idag har Theodor varit tillbaka på förskolan och allt hade varit bra. Nu sover Theodor och Jonas spelar med sitt band så jag ska börja läsa på en ny bok. Nämligen Axel Schylströms bok bränd, jag har egentligen flera böcker före i kö, men denna fick hoppa längst fram, ser så framemot att läsa den!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad mysigt och hoppas att du blir nöjd med boken! :-D Kramis

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

2 MALIN:

Kul med boktips! Kram

Svar: kul att du gillade det!
Pauline Hurtig

3 Emma Engström:

Hoppas verkligen att den är bra! <3

4 Elin:

Åh jag vill så gärna läsa den boken. Berätta gärna vad du tyckte sen!! Kram

Svar: det ska jag :D
Pauline Hurtig

5 ullie:

e så dålig på att läsa =) bara inredning på nätet hi hi
ha en fin kväll

Svar: okej, ja jag är periodare :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

6 Josefine:

Underlättar ju så mycket att jobba med någon man tycker om lite extra mycket! :D

Svar: ja det gör det verkligen!
Pauline Hurtig

7 Denise:

Åh hoppas på en recension sen! :)

Svar: det kommer! :D
Pauline Hurtig

8 Jessica Högberg:

Skönt med kö som går att ändra;)

Svar: haha ja :)
Pauline Hurtig

9 natalia:

Den boken verkar så bra :D

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Visste inte att han hade skrivit en bok. Tack för tipset :D

Svar: vad kul att det uppskattades :)
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att du gillar boken! :)

Svar: det gör jag redan :D
Pauline Hurtig

12 Angelica Wåhlin:

Säg gärna vad du tycker sen :D

Svar: det ska jag!
Pauline Hurtig

13 Matilda Berlin:

Så spännande!! vad handlar den om?? =) Kram <3

Svar: ja :D om hans liv från en olycka han var med om, han klättrade upp på ett tåg och fick ström i genom kroppen och blev bränskadad till 70% av huden
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

Skönt att det gick bra! :)

15 Tina:

Sv: Tack så mycket! De blir nog en toppen vecka :)
Åh vill också läsa hans bok, även om han gjorde ett sjukt misstag som var hans eget fel så tycker jag såå synd om honom! Vilken resa han har gått igenom! Förstår att den boken kom först i kö! Ha en fortsatt fin Onsdag<3

Svar: ja precis å det säger ju han med. Ja verkligen! :D
Pauline Hurtig

16 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Hoppas den är bra!

17 Louise:

Den boken vill jag med läsa! :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 Annika:

Hoppas att det är en intressant bok. Är dålig på att läsa böcker, är inte min starka sida.

Svar: det tror jag! jag älskar att läsa :)
Pauline Hurtig

19 Sarah:

Axel bor här i stan :)

Svar: ja jag vet :) mamma är ju från Norrköping :D
Pauline Hurtig

20 Sara:

vad kul :D

21 Sara:

vad kul :D

22 Sara:

vad kul :D

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

Kommentera här: