Det första riktiga biobesöket

Igår var Theodor, jag och min mamma på bio och såg Pettson och Findus, Findus fllyttar hemifrån. Jag har alltid älskat Findus och i somras började även Theodor att göra det. Så himla roligt! Han har ju ett Findusgosidjur som han sover med och han fick även följa med på bion. Vi har sett flera Findus filmer hemma och Theodor gillar dom verkligen. Så när vi såg att den skulle gå på bio var de självklart att vi skulle gå. Redan under bioreklamen tittar Theodor på sin mormor och säger "vilken bra film" jag höll på skratta på mig alltså. Filmen var 1 h och 20 minuter men Theodor satt stilla genom hela, helt inne i filmen och mumsade på biochips. Så duktig, jag var lite orolig hur de skulle gå att sitta still. Filmen var verkligen så himla bra och det var en så mysig stund. Så roligt med första biobesöket, eller egentligen var de väl andra, vi var på barnvagnsbio när han var liten men de känns inte som det räknas.
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad roligt för honom! :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

2 Linnéa:

sååå mysigt, findus verkar vara en idol :9

Svar: ja :D hihi ja de kan mannog säga
Pauline Hurtig

3 Angelica Wåhlin:

åh, så duktig han är som satt så fint igenom hela!

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

4 Camilla Persson:

Vad kul att han uppskattade biobesöket, riktigt gulligt ☺️

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Johanna:

Så mysigt. Måste komma iväg på bio med Hugo. får kolla om det går något bra när vi har höstlov :)

Svar: absolut! ja så mysigt
Pauline Hurtig

6 Jasmine:

Sötnos! Kul att biobesöket blev så lyckat för er alla tre. :)

Svar: Tack för din kommentar!

Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

inte dåligt o sitta still så länge men ibland är det så spännande .. sötis

Svar: nä verkligen inte, ja :D
Pauline Hurtig

8 Netti Starby:

Vad mysigt och så kul att han gillade filmen! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Emelie:

Så mysigt!

Svar: väldigt!
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Mitt första biobesök var Djungelboken. Jag var 2-3 år gammal och när filmen var slut började jag skrika och gråta helt hysteriskt för att jag vill se mer. Hela biosalongen skrattade så de grät medan mamma försökte förklara att filmen var slut. Kollade alltid på mina VHS filmer hemma så trodde det fungerade lika dant i biosalongen att de spolade tillbaka och så fick man se igen xD Tur att Theodor förstod lite bättre än vad jag gjorde ;)

Svar: hahah aw vad roligt!
Pauline Hurtig

11 Jessica Högberg:

Gulle, måste ha varit spännande om han satt stilla hela filmen;)

Svar: ja :D han älskar att se film
Pauline Hurtig

12 Matilda Berlin:

Men guuuu så mysigt!! Låter ju som att han till och med är bättre än mig på att sitta still på bion, haha! Kram fina <3

Svar: verkligen! haha ja jag är imponerad :D<3
Pauline Hurtig

13 Emelie Andersson :

Åh vad mysigt :) så duktig han är!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

14 Sara Ekman:

så mysigt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Johanna Utterberg:

Åh så mysigt med första biobesöket! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Tina :

Sv; ja jättekul 😍 vi ska på RUL på måndag exakt om en vecka! Nerräkning 😍 men åh han är ju för söt! Så mysigt med bio och att Findus fick hänga med😃

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Alice:

Men så söt!

Svar: visst är han!
Pauline Hurtig

18 JoJo:

vad mysigt med biobesök och kul att han gillade filmen :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

19 Sarah:

Så kul med bio och just dom är ju så roliga :)

Sv: Jaa det var jättekul att bli vald till gruppdejt i årets Bonde söker fru :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Jeanette:

Men vad mysigt med ett biobesök :) Och vad duktigt av honom att sitta stilla genom hela filmen, gått på bio med barn som är äldre än honom som klarat av max 30 min innan dom skulle titta bakom bioduken och annat haha

Svar: ja :D han älskar att se film :D bara en gång vände han sig om men de gjorde då jag med haha
Pauline Hurtig

21 Louise:

Men vilken duktig kille! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

22 Josefine:

Vad mysigt! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

23 Ida - foto & häst:

Men så mysigt med första biobesöket, härligt att det gick bra :D

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

24 My Nordqvist:

Åh vad mysigt :D

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

25 sara:

Mysigt! :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

26 Annika:

Så duktig han var och så fin bild på Theodor och gosedjuret.

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

27 Celine:

Haha men sötisen då, säger man "vilken bra film" under reklamen, då är man taggad!

Svar: hahaha ja eller hur!
Pauline Hurtig

28 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så roligt att det gick så bra :D. Och klart att han gillade filmen :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: