Skal från caseapp

Inlägget är i sammarbete med Caseapp.
 
 
Min förra mobil tog sig ju ett litet dopp i toaletten och ville inte fungera efter det. Till den hade jag skal från ett tidigare sammarbete med caseapp de kan ni ser här
Jag köpte ju en ny mobil, en samsung s8:a. Redan när jag gick ut från affären började jag fundera på vilka skal jag skulle göra hihi. Å i sammarbete med caseapp fick jag göra dessa 2 skal. Visst blev dom bra?! är så himla nöjd.
 
 
Jag hade lite svårt att välja ut bara en bild så jag bestämde mig för att göra ett collage. På caseapp kan man göra flera olika collage. De är väldigt enkelt, bara att klicka och ladda upp bilder och sedan välja var man vill att varje bild ska vara. Jag valde att göra det svarvitt för att de inte skulle bli så oroligt. Tycker att de blev så fint med ett skal fullt med mina favoriter. På caseapp ser man 2 linjer när man skapar, 2 omkretser kan man säga. En när man ser bilden ovan ifrån. Som bilden och ovan och en där man ser kanterna. Som ni ser på bilden nedan så går bilderna över kanterna. Tycker de är så bra att de visar det, speciellt till collage, så man ser hur det faktiskt kommer se ut, vad som kommer med.
 
 
Och så gjorde jag ett till skal, ett enkelt med bara en bild. Så klart med min fina lilla kille som motiv. Jag älskar den här bilden på honom, å de blev himla bra som skal enligt mig. Tycker det är roligt att skalen blev så olika, kul att kunna variera.
 
 
På caseapp finns det även färdiga designer om man hellre vill ha det, det finns både iphoneskal och samsungskal samt skins till datorer.
 
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Superfina!

Svar: tackar :D
Pauline Hurtig

2 Tina:

Sv: Ja tiden springer verkligen iväg! Men åh, så himla fina skal! Älskar att de var massvis med fina bilder, en riktig bildbomb på skalet, och den bilden när han sitter i stolen var ju hur fin som helst med!Förstår att du är nöjd! Ha de bäst <3

Svar: tack så mycket! ja men eller hur! :D detsamma <3
Pauline Hurtig

3 Tina:

Såg att jag glömde svara på din fråga haha! Nej vi har faktiskt inte tagit reda på könet, vi ville ha de som en hemlighet.Så vi får se på BB :D

Svar: okej :D
Pauline Hurtig

4 MALIN:

Jättefina skal! Kram

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Så himla fina skal! :-D Kramis

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

6 Linnéa:

Men sååå fina, en personlig julklapp och present att ge bort <3

Svar: ja men eller hur :D
Pauline Hurtig

7 Emelie Andersson :

Åh vilka fina :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad fina :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

9 Jeanette:

Så himla fina skal! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

10 ullie:

men åh super fina va koj o ha

Svar: tack! ja verkligen :D
Pauline Hurtig

11 Sarah:

Så fina dom blev :)

Sv: Jaa det var riktigt kul att bli intervjuad ang Bonde söker fru :)

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Så söta skal! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Så fina :D

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

14 Alice:

Fina skal!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Frida:

Ja de var riktigt goda :D
Vilka fina skal!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Ida - foto & häst:

Himla söta skal! :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 Emma Engström:

Åh de är ju verkligen underbara! <3

Svar: tusen tack <3
Pauline Hurtig

18 Annika:

Jättefina.

Svar: tack
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men guuu så söta!! Vem skulle liksom inte vilja ha den där solstrålen med sig varje dag? =) Kram <3

Svar: tack snälla :D eller hur, blir så glad varje gång jag ser skalen :D
Pauline Hurtig

20 Celine:

Så gulliga!

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

21 enna:

De blev ju hur fina som helst :)

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

22 Linnéa:

Ah, men då får du helt enkelt börja kolla på så mycket bättre <3

Svar: tror inte de, har andra program jag prioriterar :D
Pauline Hurtig

23 sara:

Åh vilka fina skal! :) KRAM

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

24 Angelica Wåhlin:

Men åh, så fina ju!

Svar: eller hur! :d
Pauline Hurtig

25 Josäfin Andersson :

åh så fina!! :o

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

26 Ellen Gräntz:

Så himla fint! Älskar det med bara en bild på Theodor på, sååå fint!

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

27 Therese Bjärstig:

Men så fina skal <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: