Inredning från Lagerhaus

Det här inlägget är i sammarbete med Rabble.
 
Jag älskar verkligen att inreda, tycker det är så roligt. Min favoritfärg, som ni säkert alla vet, är grått. Tycker det är så snyggt i inredning med vitt, svart och grått, det blir så rent och enkelt. Jag har nog rätt enkel inredningsstil. Gillar det rent men med små personliga detaljer, vi har mycket fotografier och detaljer som betyder mycket för oss. Gillar när ett hem är snyggt och stilrent men ändå personligt. Ingen skulle kunna missa att de är vi som bor här liksom. Så när jag köper inredning dras jag till väldigt enkla grejer, vi har även rätt mycket blommor, tycker det är så vackert och ger liv till rum. Jag shoppar rätt mycket från lagerhaus och tänkte nu ta och visa er några av deras produkter som jag gillar lite extra från deras hemsida.
 
Å i sammarbete med rabble kan jag erbjuda er en rabatt via denna länken där ni får upp till 80 % rabatt på lagerhaus, hur bra?! 
 
 
Sånna här "armeringsnät" har vi 2 stycken, tycker de är så snyggt att hänga upp bilder mm. Även en sådan vas har vi, hängande i ett av näten, så fint! Vi har mycket i marmor, enligt mig känns det väldigt lyxigt. Lampan tyckte jag var fin och enkel, skulle faktiskt behöva en till lampa i vardagsrummet i ett hörn, kanske skulle köpa en sådan. Den svarta krukan tyckte jag var rikgit läcker. Jag älskar ju sengångare och lagerhaus har nu massa sengångaregrejer, så denna hörni, önskar jag mig i julklapp. Till badrummet uppe skulle jag vilja ha en piedestal, just nu har vi en stor garderobsblomma stående på golvet, tror denna piedestal skulle vara snygg där, ska kolla in den nästa gång jag är på stan. En fin liten ljusstake och slutligen en hängande glaskupa som man kan sätta en blomma i, vi har liknande hängande i köksfönstret, så fint!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad mycket fint och jag älskar lagerhaus! :-D Kramis

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Sara :

Älskar lagerhaus, har mycket svårt att komma ut tomhänt från den butiken :)

Svar: samma här :)
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det finns mycket fint :)

4 ullie:

o allt vill man ha
ja har ju myket grått svart vitt i vardagsrummet nu så vill ha en ny matta den passar ju inte in nu

Svar: så snyggt :D
Pauline Hurtig

5 Tina:

Sv: ja ultraljud är fantastiskt! Att se den lilla röra sig där inne! Men sjukt att jag kanske sett bebisen sista gången innan jag ser den i verkligheten nu om allting går och ser bra ut!😍 nu blir de att lyssna på hjärtljud och sånt framöver 😊😍 men gud vad snygg stil! Älskar också grått , svart och vitt! Så stilrent och snyggt! Massa fint ju😍 älskade krukan!

6 Tina:

Sv: ja ultraljud är fantastiskt! Att se den lilla röra sig där inne! Men sjukt att jag kanske sett bebisen sista gången innan jag ser den i verkligheten nu om allting går och ser bra ut!😍 nu blir de att lyssna på hjärtljud och sånt framöver 😊😍 men gud vad snygg stil! Älskar också grått , svart och vitt! Så stilrent och snyggt! Massa fint ju😍 älskade krukan!

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Dom har ju verkligen sååå mycket fint! Springer alltid förbi den när jag ska till gymmet, och typ 9/10 gånger springer jag in ett varv och bara kikar, hihi! Kram fina <3

Svar: ja så roligt att gå å kika där inne, de får ju in nytt så ofta med :)
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Lagerhaus har så mycket fint :D

Svar: ja! :)
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Va mycket fint de har :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

10 Annika:

Roligt med lite inspiration till hemmet. Trevlig helg.

Svar: vad kul att du gilla det, tack detsamma!
Pauline Hurtig

11 Jeanette:

Att inreda är verkligen så galet roligt :) Önskar bara att jag hade pengarna för att inreda haha

Svar: ja :D ja de är ju de då
Pauline Hurtig

12 Jessica Högberg:

Finns så mycket fint, önskar att någon ville inreda till mej då jag är kass...

Svar: ja så fint, jag äälskar de!
Pauline Hurtig

13 Alice:

Ohh så snygga prylar!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

14 Linnéa:

Åh, jag måste åka till Lagerhaus snart, finns sååå mycket fint där <3

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

15 enna:

Lagerhaus har ju alltid en massa fina saker! Fastnar alltid framför deras anteckningsblock :)

Svar: verkligen! å de är så fina :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: