# Best Dad



Idag är det ju farsdag och vi har firat Jonas med paket. Han fick en T-shirt som Theodor valt. Vi hade egentligen en annan present men vi såg denna så sa jag till Theodor " där står det bästa pappa". "Theodor vill köpa den, då pappa blir glad", hur söt unge?! Så klar gjorde vi det och Theodor hade så rätt, pappa blev väldigt glad och Theodor var så stolt. I det andra paketet är det ett sparkskydd med fack till bilen. För att de inte ska komma fotavtryck av Theodor på sätet och så kan man då förvara saker i den. Ikväll var vi på middag hos Jonas pappa och han fick en så fin torkduk med fiskar på med texten "farfars fina fiskar", så passande eftersom att Theodors farfar verkligen gillar att fiska.
 
 
Vi har även varit ner till kyrkogården och tänt ljus för min pappa och min morfar. Farsdag har mellan 2009 och 2016 varit rätt jobbig för mig. Man får mycket mail med rubriken "glöm inte pappa" eller liknande, sånna saker påminde mig så mycket om att jag inte hade någon pappa att fira. Men 2016 föddes min son och jag fick återigen en pappa att fira, min sons pappa, så fint. 

Kommentarer:

1 Elin:

Men åh så fint!!! Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad fint! <3 Kramis

Svar: :D<3
Pauline Hurtig

3 Celine:

Kram på dig fina du <3 Förstår att detta är en lite extra jobbig dag för dig! Men hur gullig är inte Theodor???

Svar: kram <3<3
Pauline Hurtig

4 enna:

Så kul att han fick välja presenten :)

Svar: ja blir ju extra då :)
Pauline Hurtig

5 Emma Engström:

Men alltså vad gulligt! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

6 Linnéa:

Men åh, sååå fin tischa -stolt pappa <3

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Han gjorde ett bra val :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

8 ullie:

det är såna här dagar som man saknar pappa extra mycket .
mysigt ändå o fira lite

Svar: jo :( absolut!
Pauline Hurtig

9 Mirre:

Ohh så fin tischa han fått =D

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Haha! Sötaste Teo alltså!! Klart pappa skulle gilla den <33

Svar: eller hur :D <3
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Jag har aldrig haft en pappa att fira då jag aldrig träffat min. Men sen 10 år tillbaka har jag varit med och firat min sambos pappa och hans farfar. Igår hade vi en väldigt mysig dag tillsammans allihop. Även om din pappa inte finns kvar så är han med dig och Theodor varje dag <3

Svar: <3<3<3
Pauline Hurtig

12 Tess:

Vad härligt! Jag hoppas att ni fick en mysig dag tillsammans :)

Svar: absolut! de hade vi :)
Pauline Hurtig

13 snyggafilippa.blogg.se:

Men så fint!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Sara Ekman:

Åh vad gulligt med t.shirten :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

15 Jessica Högberg:

Ja, så fint, det går liksom i en cirkel... och dom finns ju alltid kvar ändå... <3

Svar: ja de gör ju de <3
Pauline Hurtig

16 MALIN:

Så fin tröja! Kram

Svar: visst är den :)
Pauline Hurtig

17 Beatrice Jakobsson:

Vad fint! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

18 JoJo:

beklagar att du inte har din pappa i livet :(

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: