Teamdag och Split

Idag hade vi teamdag med jobbet, vi ingår i olika modelitetsteam och jag tillhör skelett, mitt favorit helt klart! Vi var på alcatraz och när vi kom dit stod det små bägare på varje plats, dessa fick vi fylla med godis hur mycket vi ville under hela dagen, hur bra?! Vi fick jättegod mat och sedan var vi i prison island som är typ som fångarna på fortet. Så himla kul, jag älskar ju sånt där och mitt lag vann, tjoho!
 
 
 Vi slutade förs 4 så idag fick Jonas hämta Theodor på föris, när jag kom hem hade de gjort i ordning middag på altanen. Efter maten hade vi dansparty likt varje fredag, Theodor såg mig gå ner i split på dansen i veckan och idag gjorde han likadant, så himla sött!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad mysigt med middag på balkongen :-D Kramis

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är bra att börja tänja på kroppen i tid! :)

Svar: haha ja, barn är ju så viga i sig själv
Pauline Hurtig

3 Emelie Andersson :

Näe vad gulligt :) och vilken mysig dag.

Svar: eller hur!! ja :)
Pauline Hurtig

4 Jessica Högberg:

Ha ha, gulle, han är duktig!!

Svar: haha ja visst är han :D
Pauline Hurtig

5 Linnéa:

mysigt med middag på altanen :)

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

6 Maria:

Vilken härlig dag du haft :) Söt bild på Theodor :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

7 Josefine:

Låter verkligen som en grym dag :D

Svar: ja den var jättebra :D
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Vad kul!! :)

Svar: ja det var det!
Pauline Hurtig

9 Annie:

Så kul med tema dag! :)
Sv: Vad roligt att höra, att du gillar det med ;)

Hoppas Du får en fin lördag<3

10 JoJo:

låter som en mysig dag! :)

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Men alltså - jag DÖR vad söt han är!!! <3

Svar: hihihi ja visst är han :D
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Kul med teamdag på jobbet! Låter som att ni hade det himla bra - och grattis till vinsten!

Er Theodor är som sagt himla charmig.

(Sent) Svar: Kul att du gillar mitt loppisfynd!

Kram

Svar: ja jättekul :)
Pauline Hurtig

13 sara:

Mysigt med middag ute på altanen :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

14 Annika:

Så söt han är. Vi ska ha planeringsdag på torsdag så jag jobbar bara 3 dagar nästa vecka.Det blir nog god mat och gott fika.

Svar: visst är han :) vad kul!
Pauline Hurtig

15 Carolina:

Haha så söt! Härligt med en sådan dag på jobbet :D

Sv; tackar!

Svar: haha ja eller hur! jätteroligt :)
Pauline Hurtig

16 Angelica Wåhlin:

Vad kul med Prison Island!

Svar: ja det var superkul :D
Pauline Hurtig

17 My Nordqvist:

Vad roligt :D

18 My Nordqvist:

Vad roligt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

19 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Sånt där med godis är det bästa såna där dagar :D

Svar: ja verkligen så bra :D
Pauline Hurtig

20 lucy:

först va gott med godis och andra va roligt med en liknande fångarna på fortet :D det hade jag velat göra :) och lilla Theodor är ju duktig <3

Svar: verkligen :D <3
Pauline Hurtig

21 Johanna Utterberg:

Låter som en rolig dag på jobbet :) Och så gulligt!

Svar: ja det var det, roligt med annolunda :) hihi eller hur!
Pauline Hurtig

Kommentera här: