Maj månad

 
Detta inlägg kommer lite försent, jag hann helt enkelt inte med, är det redan maj liksom?? Hursomhelst kommer här allt jag har inplanerat hitills i maj:
 
4/5 Konsert med Jonas projektkör.
5/5 Arcus fyndmarknad.
11/ 5 Ska missarna kastreras.
12/5 Händer det något kul men de är hemligt, hihi.
13/5 Helgrep med danssagan, då alla grupper sätts ihop.
15/5 genrep saga 1
16/5 skolföreställning saga 1, genrep saga 2.
18/5 Teamdag på Alcatraz med jobbet.
19/5 Dansuppvisning.
26/5 Avslutningsmiddag med danslärarna.
27/5 Morsdag.
 
Sedan ska vi även att hinna med och göra vår i stugan, nu längtar jag ut!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilka roliga händelser du har att se fram emot :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Mysig månad :). Låter spännande det där med fyndmarknad :)

Svar: absolut! ja det är varje vår och höst här, så himla kul!
Pauline Hurtig

3 Julia:

Mycket kul du har denna månad!

4 Amanda:

Åh vad mycket roligt 😀

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Ellen Gräntz:

Åh, många roliga aktiviteter i maj ju :)

6 Linnéa:

Oj, vilken händelserik & rolig månad <3

7 My:

Mycket roligt att se fram emot :D

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Glad kille :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Maria:

Så mycket kul du ska göra denna månad :) Härlig bild i din almanacka också :)

Svar: ja, tack snälla!
Pauline Hurtig

10 ullie:

ja men blir skoj o se fram emot lycka till med allt

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

11 MALIN:

Vilken rolig månad ni har framför er! Kram

12 Miss Philipsen:

Ha! Tur att jag såg den där listan. Glömt bort morsdag :O Tack :P

Svar: haha åh vad bra att du såg det då hihi :)
Pauline Hurtig

13 Wanderlust by Jona:

Låter som att du har ett par riktigt härliga saker att se fram emot! Spännande med hemligheten den tolfte! :D

Svar: ja :D hihi ja de kommer på bloggen :)
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

Älskar er lilla stuga som ni åker till :D Den är så himla fin!

Svar: åh tack så mycket, mitt paradis :D
Pauline Hurtig

15 Alice Lindström:

Vad mysiga saker du har att se fram emot under maj!

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

16 Carolina:

Låter som om ni kommer att få en bra månad! Själv till helgen åker jag iväg till Öland med min kära sambo, sedan kanske det blir Örebro nästa vecka och säkert födelsedagskalas och firande utav min mor! :)

Sv; ja, så gott!

Svar: ja det tror jag :) vad mysigt!
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

Ja tiden går så fort, galet att det redan är maj!!

18 Josefine:

Men åh vilken gullig bild! :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Emelie Andersson :

Rolig månad :) samma här!

20 NATALIA :

Så spännande :D

21 Matilda Berlin:

Men guu vad mycket kul!! Så underbart med Maj som är en sån dansmånad, hihi! Hade det alltid när jag var mindre med =) ÄLSKAR! <33

Svar: ja :D hihi ja avslutnings månad :)
Pauline Hurtig

22 MADDISENJ.SE:

Men så mycket kul ni har att se fram emot!

23 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Vilka härliga planer :)

24 Angelica Wåhlin:

Ska bli kul att se vad det där hemliga är :)

Svar: haha ja inte så stor grej för mig eller er men för den de gäller :D
Pauline Hurtig

25 Linnéa:

vad mycket kul denna månad:)

26 Freja:

Så mycket roligt inplanerat :D

Kommentera här: