Rocka sockarna

 
Kom ni ihåg att rocka sockarna idag? Det har iallafall vi gjort. Vill du se hela Theodors outfit så har jag lagt ut en bild på min instagram lillafrokenhurtig där ni kan se den. Jag berättade även för Theodor om varför vi rockar sockarna han förstod nog inte riktigt innebörden men höll om med om allt jag sa. Han är så himla go och fin. Jag hoppas att han får växa upp i en värld där de är självklart att alla är olika och att alla får vara som dom är.
 
 
Och appropå rocka så har jag och Theodor varit och lyssnat när Jonas band prematur spelade ikväll. Var så roligt, första gången vi hörde dem live och de var så bra!! 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att ni rockade sockor idag! :-D Kramis

2 Carolina Thoor:

Ja, rocka sockorna dagen är en bra dag! :)

Sv; haha ja, visst. Tackar :D

3 ullie:

jodå klart vi rockar sockorna

Svar: så bra!
Pauline Hurtig

4 Mirre:

Så fina rocka sockar ni har =D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 My:

Så bra!!!!

6 Hanna:

Så bra att ni gjorde det!

Svar: :D
Pauline Hurtig

7 Julia:

Rocka sockorna! <3

8 Johanna Utterberg:

Helt rätt och rocka sockorna! :)

9 Dixi Wonderland:

Jag har bara svarta strumpor så kan inte rocka men härligt att många andra gjort det :)

Svar: ärsh då :)
Pauline Hurtig

10 Josefine:

Grymt gjort :D

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Nej glömde bort saken. Däremot bar jag vitt för alla som förlorat ett barn i tisdags :).

Svar: ärsh då, ja de gjorde jag med :)
Pauline Hurtig

12 MADDISENJ.SE:

Yes vi rockade sockorna hela gänget. De hade gjort det på förskolan och fotat allas fötter i en ring på samlingen och pratat om olikheter och likheter! Astrid ville prompt ha olika strumpor idag med så det fick hon ha, haha!

Svar: så bra :D hihi åh, hon fatta grejen :D
Pauline Hurtig

13 Jessica Högberg:

Bra sak att börja tidigt med, älskar konceptet rocka socka... synd bara att det är i mars då man har "mycket" sko...

Svar: ja det är så himla bra och enkelt sätt :) jo de är klart..
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Bra gjort! hade gjort det om jag inte hade gått runt i flipflops hela dagen :)

Svar: tack! haha nä de förstår jag :)
Pauline Hurtig

15 Annika:

Roligt när man får lyssna på livemusik.

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

16 Freja:

Brukar rocka sockorna dagligen, hittar sällan strumpor som hör ihop haha!

Svar: haha men då tappar de ju meningen lite gran :)
Pauline Hurtig

17 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag har bara svarta sockar, så det var inte möjligt - men däremot hade jag också massa slipdamm på dem! :P

Svar: ärsh då, haha
Pauline Hurtig

18 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fint att ni också rockade sockorna :) Så viktigt!

19 Louise:

Så fint av er! :D <3

20 Celine:

Men hur söta är inte dina sockar på tal om det?

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

21 Matilda Berlin:

Men åhh! Det är ju typ dom finaste rocka-sockorna-bilderna jag sett! Så himla gulliga <33

Svar: men aw, tusen tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: