Nicke Nyfiken

 
 Theodor ääälskar ju Nicke Nyfiken. Jag har letat efter kläder med Nicke men jag hittar knappt några och inga fina, så jag tog och gjorde dessa 3 ovan, ni kan ju gissa om han blev nå glad när han såg dom. Så sött! Tycker att de blev jättebra, är verkligen nöjd, vad tycker ni? När vi var på stan förra veckan fick jag syn på gosidjursapan, det är ju inte Nicke och först när jag visade den för Theodor så brydde han sig inte alls. Men sen sa jag att de ju är Nicke, oj så glad han blev, en egen Nicke! Han hade honom i famnen resten av shoppingrundan och berättade för alla vi mötte att de minsann var Nicke!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad söt han är med sin Nicke! <3 Kramis

Svar: hihi eller hur!
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

VIlka söta :). Så duktig du är på att skapa :)

Svar: tacks å jättemycket!
Pauline Hurtig

3 Carolina:

Åh en dröm mamma verkligen :D

Sv; ja, älskar påsk!
Förresten har jag skapat en ny blogg och du får väldigt gärna fortsätta med dit bort :D

Svar: nämen aw tusen tack! :D
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vem älskar inte Nicke Nyfiken!? :P

Svar: haha du kanske också vill ha en tröja? ;)
Pauline Hurtig

5 ullie:

åhh ja va mysigt det är så kul när de gillar emil o nicke o pippi o alfons mm de blir så stora på en gång ... lilla sötissen

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

6 MALIN:

Älskar t-shirten! Så fin! Kram

Svar: tack snälla :) såg du att de var 3 olika?
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Men hihihi! ÄLSKAR! Hur söt kan man bli liksom?? <3

Svar: :D <3
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Men åh så gullig!!! :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

9 ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh, jag gillade Nickeböcker när jag var liten :D Skulle lätt tro att det där var godeNicke ;D

Svar: vad roligt :D
Pauline Hurtig

10 My:

Så söt :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

11 emelie andersson:

åh vilken fin och han är ju för söt :)

Svar: tack så mycket! var det någon speciell av de som du tänkte på?
Pauline Hurtig

12 Angelica Wåhlin:

Såå söt liten outfit :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 MADDISENJ.SE:

Men vad duktig du är och vad fina de blev!!

Svar: tusen tack! :D
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Men så gullig!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

15 Frida:

Nej men så söt ☺

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

16 Jonna:

Men så söt <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

17 Karl:

Ååh såå fina bilder på dessa fina kläder. Påhittig du är <33333

18 Jessica Högberg:

Ha ha, gulle!

Svar: :D
Pauline Hurtig

19 Veronica Möller:

Så himla söt han är. :)

Svar: tack visst är han! :)
Pauline Hurtig

20 Emelie:

Kan du göra och sälja på beställning?:)

Svar: Hej! vet inte hur det är med regler och sådant för det, men det är superlätt att göra själv! Jag köpte bara en tshirt i bommul och sånt papper och skrev ut och ströck på :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: