Fryser

Förkylning, japp nu har även jag åkt dit, har under en tid nu haft ont i halsen och huvudet. När jag har vaknat har ögonen varit helt svullna men de har gått ner fort. Jag har jätteont i kroppen och hostar, åh jag orkar inte. Idag på jobbet har jag frusit så himla mycket, fast jag hade dubbla koftor så skakade jag. Vi får inte ha kofta när vi är med patient (av hygienskäl) och en patient tyckte så synd om mig när jag skakade haha. Får se om jag orkar jobba imorgon...
 
Nu sitter jag med en ansiktsmask, en filt över mig och dricker ur en stor kopp med te. Jag köpte Therese Lindgrens ansiktsmask för ett tag sedan och gillar den verkligen, tidigare har jag varit väldigt dålig på att lägga ansiktsmask och gjort de så sällan, men denna tyckte jag var så lätt och bra. Tips!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad tråkigt och du får krya på dig! <3 Kramis

Svar: tack!
Pauline Hurtig

2 Annika:

Men usch, krya på dig.

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

3 MALIN:

Hoppas att hennes produkter är bra! Kram

Svar: ja jag har ju då testat denna och så har nattkrämen och de gillar jag verkligen!
Pauline Hurtig

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh fy din stackare :(.

Hört blandat om hennes nya produkter. Gillar hennes hudkräm och duschkräm. Funderar på att testa dessa med :)

Svar: tack snälla! :)
ja jag gillar alla jag testat :)
Pauline Hurtig

5 Miss Jennifer:

Alla är mer eller mindre förkylda nu för tiden :/ Krya!

Svar: jo.. tack
Pauline Hurtig

6 Linnéa:

Men nej, krya på dig tjejen <3

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

7 Frida:

Nice! Jag brukar också sitta hemma med en ansiktsmask och dricka te, speciellt på vintern, såå mysigt :)

Svar: jo visst är det mysigt..
Pauline Hurtig

8 Carro:

Krya på dig! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

9 Matilda Berlin:

Nej men fy hjärtat! Krya på dig <33

Svar: tack snälla du! <3<3
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Du skulle nog stanna hemma och kurera dig! :/

Svar: jo idag har jag varit hemma
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Krya på dig :)

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Hoppas du kryar på dig! :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Mirre:

Krya på dig

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Krya på dig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

usch då :( krya på dig!!

Svar: jo... tack
Pauline Hurtig

16 Angelica Wåhlin:

Men fy, stackare :( Hoppas du får krys på dug riktigt snabbt!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 Emelie Andersson :

Krya på dig fina du <3

Svar: tack snälla <3
Pauline Hurtig

18 Jeanette:

Usch för att vara förkyld, hoppas verkligen du blir bättre snart! :)

Svar: verkligen! tack
Pauline Hurtig

19 Alice Lindström:

Krya på dig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

20 JoJo:

krya på dig fina du! <3

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

21 Emma :

Usch, krya på dig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

22 Ebba:

Åh har inte testat något från Indy Beauty men ska se om det har något som passar mig hehe. Övergår som sagt mer till naturlig hudvård men det är bra att ha något som "verkar snabbt" nu när kylan slog till t.ex.

Svar: okej ja jag gillar dessa :)
Pauline Hurtig

23 Amanda Sofi:

Å hoppas du får bli frisk snabbt!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

24 MALINDENISE:

Krya på dig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

25 Ellen Gräntz:

Åh tack för tips, är faktiskt väldigt nyfiken på Thereses produkter :)

Svar: prova dom :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: