Sova ute i solen

Under natten blev jag dunderförkyld. Jag har nog haft det i kroppen ett tag och nu när allt med födelsedagen var klart så bröt det ut. Jag sov till lunch och mådde sedan nog bra för att gå upp. När Theodor sov middag i vagnen tog jag ut en madrass och la mig i solen under filt, såå himla skönt! När Theodor vaknat låg han med mig där ett tag och han tyckte också det var såå mysigt. Nu sörplar jag på ännu en kopp te så får vi se om jag orkar jobba imorgon, kväll står på schemat. God natt!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad jobbigt och du får krya på dig! Kramis

Svar: jo.. tack!
Pauline Hurtig

2 iseedee:

Det låter gott med en kopp te i solen.
Krya på dig!

Svar: tack
Pauline Hurtig

3 znogge:

Hoppas det är snabbt övergående men det är väl sommarförkylningarnas tid nu.

Krya på dig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

4 Emma Engström:

Krya på dig verkligen! Kram

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

5 Louise:

Krya på dig! <3

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

6 Celine:

Hoppas du blir frisk snart!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg:

Åh vad jobbigt, hoppas du kryar på dig fort!!

Svar: ja.. tack!
Pauline Hurtig

8 Ida Lindborg ♡:

Sötis! krya på dig!

Svar: elle hur! Tack så mycket :)
Pauline Hurtig

9 ullie:

nej men usch å fy för baciller stort krya på o vila dej kram

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Inget kul att vara förkyld i värmen

11 Sara Ekman:

Krya på dig <3 så jobbigt med sommarförkylning :(

Svar: tack <3 ja :(
Pauline Hurtig

12 Matilda Berlin:

Men fyyy! Krya på dig vännen!! <3

Svar: ja :( tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Alice Lindström:

Krya på dig!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

14 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Krya på dig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

15 Johanna:

krya på dig. Skönt coh sova ute, det tyckte Hugo med om som barn,

Svar: tack ja så himla skönt!
Pauline Hurtig

16 MADDISENJ.SE:

Usch, hoppas du känner dig piggare idag!!

Svar: tack nog pigg att jobba iaf :)
Pauline Hurtig

17 Ama de casa:

Ajdå, krya på dig! "Snällt" av förkylningen ända å att avvakta tills firandet var över...

Svar: ja... TACK! haha ja
Pauline Hurtig

18 Carolina:

Åh så trist att du blivit förkyld! Hoppas du snart kryar på dig :)

Sv; jag med. Så sjukt gott med tacos!

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

19 Angelica Wåhlin:

Hoppas verkligen att det ger sig snabbt!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

20 Dixi Wonderland:

Tråkigt att du har blivit dålig :(

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

21 Jeanette:

Usch vad tråkigt med förkylning, hoppas verkligen att du blir bättre snart :)

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

22 Silje:

Huff, så kjedelig å bli forkjølet.. Håper du kommer deg fort!

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

23 Joré Dirgélaité:

Åh men visst är det urmysigt att ligga och vila i solen!! Krya på dig. :)

Svar: ja så himla skönt! tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: