Imorgon far vi

 
Imorgon lämnar vi dessa små missar hemma med mormor medans jag, Jonas och Theodor far iväg på lite Sverige semester. Imorgon flyger vi ner till Stockholm och tågar sedan vidare till Norrköping. Där ska vi sova 2 nätter på hotell. På torsdagen ska vi till kolmården, något som vi verkligen ser framemot! Min mamma är född i Norrköping och vi har mycket släkt där, så på Fredagen ska vi träffa min syssling och Theodor ska få träffa sin Brylling Alfred. 
 
På fredag eftermiddag åker vi vidare till Askersund där min storasyster bor med sin familj. Jag har varit rätt mycket i Askersund, min pappa bodde där och ligger nu begravd där. Theodor har aldrig varit där så det ska bli så roligt att få visa honom allt. Och så ska han ju få träffa sin moster, morbror och sina fina kusiner, blandannat Nicole vars blogg ni kan läsa här. Vi ska där även träffa min mormors syster och hennes dotter, ska bli så roligt att få träffa så mycket släkt.
 
På onsdagen nästa vecka åker vi hem igen med nattåget. Ser verkligen såå mycket framemot vår lilla resa. Ska bli så kul, å Theodor är så himla intresserad av plan och tåg så bara det kommer vara stort.
 
Jag kommer nog att uppdatera bloggen någon gång under resan men annars hänvisar jag till instagram, lillafrokenhurtig, där jag nog kommer vara mest aktiv.
 

Kommentarer:

1 MALIN:

Hoppas att ni får det mysigt! Kram

Svar: Tack! Kram
Pauline Hurtig

2 Carolina:

Vad roligt med att flyga till Stockholm & vidare till Kolmården & även få träffa släktingar :D

Sv; jo men visst. Så mysigt!

3 Emma Engström:

Hoppas verkligen att ni får det hur bra som helst! :)

Svar: Tusen tack!
Pauline Hurtig

4 znogge:

Då önskar jag er en riktigt fin resa på alla vis! Mysigt att återse bekanta trakter och träffa nära och kära.

Svar: Tack så mycket! Ja verkligen 😄
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Åh vad roligt att ni ska till Askersund och jag hade ingen aning om att du har en syster här :-D Kramis

Svar: Jag hade ingen aning om att du bor där, vad roligt, då kanske vi ses 😃
Pauline Hurtig

6 Svärmor och farmor :

Hoppas att ni får en fin semester ♥️
Vi, här hemma i Luleå kommun, kommer att längta efter er ♥️♥️♥️

Svar: Tack snälla ❤ vi efter er ❤
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ha en underbar resa :)

Svar: Tack snälla!!
Pauline Hurtig

8 Maria:

Så fin bild på katterna! Ha en riktigt fin och mysig resa :)

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

9 natalia:

Så roligt med lite semester :D

Svar: Ja 😄
Pauline Hurtig

10 Sara Ekman:

Hoppas ni får en mysig semester! :)

Svar: Tack! 😃
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Men guuu så underbart det låter!! Hoppas verkligen ni får det fantastiskt!!! <3

Svar: Ja eller hur! Tack snälla! ❤
Pauline Hurtig

12 Johanna:

Så mysig resa ni har framför er :)

Svar: Absolut!
Pauline Hurtig

13 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt med lite semester :)

14 sara:

Lät som om du har massa härliga dagar framför dig :)

Svar: Oja 😃
Pauline Hurtig

15 Frida:

Det låter som en riktigt härlig sverige semester :)

16 Dixi Wonderland:

Hoppas att ni får en jätte bra resa tillsammans :D

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 MADDISENJ.SE:

Låter som en härlig vecka! Hoppas den blir riktigt bra!

Svar: Ja ☺ Tack!
Pauline Hurtig

18 My Nordqvist:

Åh vad roligt!! Hoppas ni får en härlig semester :D

Svar: Tack 😃
Pauline Hurtig

19 Sarah:

Vilken fin bild på dom :)
Hoppas ni får de jättebra här i Norrköping :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Louise:

Va skönt att komma iväg lite :D

21 Josefine:

Åååh så söta katter :D

Svar: Tack visst är dom 😄
Pauline Hurtig

22 Amanda Persson:

vad kul att åka bort!! :)

Svar: Ja ☺
Pauline Hurtig

23 Jessica Högberg:

Önskar Er en magisk resa!

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

24 Johanna Utterberg:

Åh så mysigt med lite semester i landet och vad kul och träffa massa släktingar. Ha det toppen! :)

Svar: Verkligen! Tack snälla :)
Pauline Hurtig

25 Jasmine:

En så himla söt bild på era katter!
Hoppas att ni har en riktigt härlig resa genom Sverige. :)

(Sent) Svar: Tack, vad kul att du tycker min midsommartårta såg god ut.

Kram

Svar: tack snälla! :D
Pauline Hurtig

26 Celine:

Men åh så mysigt!

Svar: Ja 👌
Pauline Hurtig

27 ullie:

men oj va skojigt det verkar ha så kul kram

Svar: Ja 😃
Pauline Hurtig

28 Miss Baby Peaches:

Åh, ha en jättemysig semester!

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

29 Jeanette:

Så härligt med en liten resa :)

30 Anita:

Så fina dom är! :D

Svar: ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: