Om min fredagskväll

Igår när jag slutat jobbet åkte jag för att hämta Theodor på förskolan. Men jag han bara mysa med Theodor ett litet tag innan jag for iväg på afterwork med några kollegor, det var verkligen så himla trevligt. Det var väldigt god mat och en supermysig lokal, så härligt att bara träffas och prata jobb och annat. Men jag kände inte för att stanna så länge så Theodor och Jonas kom och hämtade mig redan vid 19. Så då hann jag och Thedor mysa en liten stund innan det var dags för honom att sova. Jonas for iväg på genrep och Theodor somnade i min famn, så himla mysigt.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad mysigt med after work och förstår att du ville hem tidigare :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Alice Lindström:

Låter som en mysig kväll!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

3 Jessica Högberg:

Toppen härligt med lite av allt=)

Svar: ja eller hur!
Pauline Hurtig

4 Johanna Utterberg:

Låter som en riktigt mysig fredagskväll! :)

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det måste vara härligt att se honom somna i ens famn :)

Svar: ja det är underbart!
Pauline Hurtig

6 Linnéa:

Åh, sååå lyxigt & gott det ser ut <3

Svar: eller hur! :D
Pauline Hurtig

7 Louise:

Men vilken trevlig fredag! 😃

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 My:

Mysig kväll :)

9 Linnea Fällman:

Låter ju som en jättemysig kväll!
Kram!

10 Amanda:

Men gud så mysigt<3

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så härligt och mysigt det låter :). Förstår känslan av att vilja hem tidigt :)

12 Gabriella :

Åh såå mysigt!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 emelie andersson:

Tur att du hann mysa med honom lite iaf :)
Härligt att träffa kollegorna utanför jobbet tycker jag :)

Svar: ja jag såg ju till det.jo :)
Pauline Hurtig

14 Anna:

Så mysigt!

15 ullie:

he he ja det är alltid skoj me aw men ja vill alltid hem tidigare me

16 Miss Jennifer:

Mysigt att mysa :D

17 Sara Ekman:

Kul med aw! :)

18 Dixi Wonderland:

Ser jätte mysigt ut :D

19 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Vad roligt med AW!
Hoppas resten av helgen har varit bra :)

Svar: ja :D tack det har den!
Pauline Hurtig

20 Matilda Berlin:

Men myyyyys! Ser verkligen fantastiskt gott ut med =) kram <3

Svar: ja :D det var det! <3
Pauline Hurtig

21 Denise:

Så trevligt med after work! :)

Svar: ja det var det!
Pauline Hurtig

22 MALIN:

Vad mysigt :) Maten ser så god ut! Kram

Svar: absolut! ja det var den :)
Pauline Hurtig

23 Frida:

Va trevligt med afterwork :)

24 Ellen Gräntz:

Åh, låter som en alldeles perfekt kväll ju med både AW och familjemys :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

25 Jeanette:

Men åh vilken mysig kväll! :) Låter så trevligt.

26 maja söderberg:

Kul med AW, ser gott ut!

27 JoJo:

vad mysigt med aw! :D

28 Bosse Lidén:

Låter mysigt att läsa dina ord. Njut av varje stund med din son. För just den tiden kommer aldrig tillbaka. Jag kan sakna småbarnsåren med våra döttrar. Numera tänker jag aldrig på tuffa gamla "vaknätter" eller vilda monster som inte ville hem från förskolan. ;)

Svar: ja jag njuter så himla mycket av honom, skulle gärna spendera varje sekund med honom. Vi har faktiskt bara haft en "jobbig" natt å de var när han hade vattkoppor så jag vet faktiskt inget om de :D
Pauline Hurtig

29 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Låter som en bra kväll! :)

30 NATALIA :

Så gott :D

31 Iselin Renée:

Så koselig :)

32 sarah :

hej allt bra

Kommentera här: