Lyxfrulle

Jonas är ju ledig måndagar så egentligen ska inte Theodor vara på förskolan då men eftersom att han nästan är under inskolning än (vi sa att vi kör så idag med så att det inte går för länge nu när de är så nytt för honom) så ska han vara det idag. Och jag ska börja jobba igen, men idag jobbar jag kväll, känns skönt, ska göra det varannan måndag. För måndagar kommer jag att jobba heltid men resten av veckans dagar jobbar jag 7.15-14.00. Känns så himla bra att få åka och hämta Theodor lite tidigare, mindre betalt i pengar men så mycket mer i tid med Theodor. 
 
Så idag gick jag upp och klädde på Theodor och vinkade sedan hejdå till mina killar när de åkte iväg till förskolan. Efter det gjorde jag i ordning en lyxfrukost som jag sedan gick upp och åt i sängen. Jag älskar verkligen att äta i sängen, tycker det är så härligt! Något jag gjorde ofta innan jag blev mamma. Kändes som att jag behövde det nu.
 
 
Muminmammas kraftdryck (te) i vårvintermuggen. Yoghurt toppad med, torkad banan, yoghurtbanan, jordgubbar och cashewnötter i vårvinter skålen och croissanter. Mums!

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland:

Själv sitter jag och äter smörgås utan pålägg, vill du byta? ;)

Svar: nej tack ;)
Pauline Hurtig

2 Ida Jansson:

Åh va gott och så fint porslin 😍

Svar: tack visst är det! :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Åh vad smarrigt! <3 Kramis

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

4 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad mysigt! :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Mums vad gott :)

6 Frida:

Ja verkligen.

Ååh vad mysigt och gott! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Sandra SG:

så gott det ser ut! Mysigt med frulle!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

8 Alice Lindström:

omnooom vad gott!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 My:

Så gott :D

10 Jessica Högberg:

Vilken mysig frukost!

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

En bra start på dagen med andra ord :)

Svar: det kan man säga ja :D
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Låter betydligt härligare med mer tid med Theodor, än pengar, så klokt beslut! :) Och vilken mysfrulle!!

Svar: ja men eller hur! :D
Pauline Hurtig

13 Tove K:

Gott! Och mysigt med tid för frulle i sängen. :)

Svar: ja verkligen! :D
Pauline Hurtig

14 Ronja:

Åå vad gott! 😀 Det är du så värd ❤

Svar: ja :D aw tack!
Pauline Hurtig

15 Linnéa:

Åh sååå gott, är hemma med feber idag och hoppas att nån skulle kunna uppvakta mig med sånna godsaker <3

Svar: ja verkligen! åh krya på dig!
Pauline Hurtig

16 Amanda Sofi:

Låter som en riktigt bra start på veckan!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

17 Jennifer :

Men åh vad gott :D Blev ingen frukost för mig idag då jag gick upp 5.30 :P

Svar: Jasså har de? Är det något du hade velat dela med dig av till oss i en intervju i vårt projekt kanske? :) Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag våra frågor till dig :) ​​

Svar: oja! :D nä jag brukar inte hinna äta på annars heller, bara när jag jobbar kväll o helger :)ska fundera på det! :)
Pauline Hurtig

18 Amanda:

Men gud så gott<3

19 Celine:

Gud så skönt med lite egentid!

Svar: ja det var det faktiskt!
Pauline Hurtig

20 NATALIA :

Men gud så mysigt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 NATALIA :

Men gud så mysigt :D

22 Ida - foto & häst:

Men vilken lyxfrukost, så gott!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

23 Matilda:

Mums!

24 Ida Lindborg ♡:

Mums vad gott!

25 Gabriella :

Åh såå gott!!

26 Louise:

Ser riktigt fint och gottigt ut ! 😃

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

27 ullie:

ja pengar är inte allt att träffas är mycket bättre o wow mysig fruksot så härligt är det

Svar: verkligen! ja :D
Pauline Hurtig

28 catrin:

mmmm vad gott

29 Jennie:

Ser så fint ut.

Svar: tack!
Pauline Hurtig

30 JoJo:

men mums vad gott! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

31 emelie andersson:

Åh vad gott! :) hoppas att allt går bra idag

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

32 Michelle:

Men mums vad lyxigt! :)

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

33 Michelle:

Men mums vad lyxigt! :)

34 Iselin Renée:

Så deilig :)

35 Matilda Berlin:

Men alltså HERRE vad gott det ser ut!! <3

Svar: :D :D
Pauline Hurtig

36 Amanda:

Mums vad gott!

Svar: ja :D din blogg säger att jag måste kryssa i inte robot rutan men jag kan inte hitta någon sån ruta..
Pauline Hurtig

Kommentera här: