Helgmode

Jag tänkte blogga igårkväll men jag var så himla trött så det blev inte så. Jag satt med ett inlägg uppe men kom verkligen inte på något att skriva om och ingen bild att ha till och jag gillar själv inte sånna inlägg så jag stängde ner datorn och kröp ner i soffan under en filt istället.
 
Jonas är ledig i helgen och vi har verkligen en riktig myshelg, helt utan måsten. Vi har lekt, gått promenader, fikat och sett hela Frost filmen. Det är så roligt att Theodor verkligen gillar frost, han gillar andra disney pixar filmer med men inte som frost, då sitter han verkligen och kollar. Jag har alltid gillat frost och köpte en liten Olof åt honom på en loppis i somras. Han har inte varit brydd om den alls tills nu när vi sett filmerna. Så himla roligt! Nu sover Theodor och jag passar på att lata mig i soffan, är verkligen så trött. Hoppas att ni har en jättebra helg!
 
Här får Olof en go.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så söt han är och vilken mysig helg! :-D Kramis

Svar: ja visst är han! oja :D
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så mysigt att han gillar en film så :). William älskade filmen Cars som liten, den stod på om och om igen här hemma, han började till sist se den på andra språk också ;)

Svar: ja verkligen! det kommer säkert att komma flera :)
Pauline Hurtig

3 Jennifer:

Skönt med en myshelg :D

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

4 Linnéa:

Åh den gosiga tröjan hade gärna jag tagit emot 😋

Svar: ja visst är tröjan söt :)
Pauline Hurtig

5 Iselin Renée:

Så søt han er :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Så mys!! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Man behöver lata sig i soffan ibland :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Så söt och vad kul att han gillar Frost! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Jag har inte riktigt fastnat för Frost även om jag sett den 3 gånger. Älskar dock Zootropia av de nyare Disney filmerna :)

Svar: inte? jag ääälskar den! ja den är också bra, älskar sengångarna :D
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Låter som en mycket mysig helg!!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

11 Celine:

Låter ju så mysigt!

Svar: det var det! :)
Pauline Hurtig

12 Emelie Andersson :

Åh vad kul att han gillar den så mycket :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

13 MALINDENISe:

Vad söt han är!

Svar: åh ja visst är han :D
Pauline Hurtig

14 Anita:

Gulle!

Svar: :D
Pauline Hurtig

15 Jennie:

Så mysigt, fint med snö effekten på bloggen.

Svar: ja! åh tack :D
Pauline Hurtig

16 Amanda CL:

Förstår att han gillar Frost ;)
Vilken söt Olaf också :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

17 Alice:

Myshelg är de bästa helgerna 😍

Svar: oja!
Pauline Hurtig

18 Louise:

Men åh jag älskar ju frost jag med 😃👌🏼💛

Svar: ja jag med den, den är så bra!
Pauline Hurtig

19 Emma :

Va härligt :)

20 Matilda Berlin:

Det gjorde du verkligen helt rätt i! Aldrig någon idé att pressa fram något =) Hoppas ni får en fantastisk vecka finaste <3

Svar: ne men eller hur :D åh tack detsamma fina du <3
Pauline Hurtig

21 Alice Lindström:

Men så söt! önskar att Frozen kom när jag var yngre, det hade nog varit mitt liv och jag hade velat tapetserat mitt rum med Olaf!

Svar: ja :D haha ja det finns ju hur mycket som helst med de figurerna :D
Pauline Hurtig

22 Gabriella :

Åh så härligt med en myshelg!!

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

23 Denise:

Mysig helg! :)

Kommentera här: