Frukostmys med nallen

Jonas är i studion ikväll så jag funderar på om jag ska våga mig på att se Beck..Tror jag har några nya att se just för jag inte vågat själv. Men ska nog göra det nu iallafall och poppa lite popcorn, de blir bra uppladdning för veckan. Denna vecka har känns så konstig, jag jobbade ju bara måndag och fredag eftersom jag vabbade och var sjuk. Så jag har varit väldigt dagvild. Imorgon ska jag jobba, först på röntgen och sedan vicka på dansen, gör redan ont i mig att Theodor kommer sova när jag går och sova när jag kommer hem. Men på tisdag är jag ledig och jag ser så framemot en heldag själv med Dorre. Hoppas ni haft och får en jättefin vecka!
 
Nalle fick smaka macka till frukost.
 
Imorse när Theodor vaknade klockan halv 7 (tidigt för att vara han) så satte han sig upp direkt, höll ut händerna och sa: SÅ! Precis som "så nu har jag sovit!" så söt.  

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så himla söt han är! <3 Kramis

Svar: ja visst är han :D
Pauline Hurtig

2 Carolina Thoor:

Alltid trist då barnet sover då man kommer hem, men skönt med en heldag tillsammans med din son sen :D

Sv; ja, den är jättefin tycker jag :)

3 Jonna Elb:

Så söt <3

Svar: :D<3
Pauline Hurtig

4 Jessica Högberg:

"Så!" Frisk och redo för världen med nalle vid sidan, underbart!

Svar: hah ja :D
Pauline Hurtig

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Vilken gullig bild :).
Jobbar du heltid eller deltid? :)

Svar: tack snälla! :) jag jobbar 80 %
Pauline Hurtig

6 ullie:

åhh ja det är så trist me sånt o man inte ser dem förstår du längtar till tis. då här har barnen sportlov nu

Svar: åh vad mysigt med sportlov!
Pauline Hurtig

7 Emelie Andersson :

Nej så himla sött! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

8 cecilia:

Men så söt!! :D

Svar: visst är han!
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så ljuvlig han är :)

Svar: åh, ja :)
Pauline Hurtig

10 Linnea:

Åh, jag kör på film- och popcornmys idag

Svar: härligt!
Pauline Hurtig

11 Celine:

Haha så gullig bild!

Svar: haha eller hur! :D
Pauline Hurtig

12 Carro:

Så söt han är! Hoppas du får en härlig jobbmåndag :)

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

13 Miss Jennifer:

Men så söt :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

Tur att du kan ta igen tiden på Tisdagen :D

Svar: ja det känns bra! :)
Pauline Hurtig

15 Ellen Gräntz:

Jag drar mig också för att se "läskiga" grejer när jag är själv hehe. Mest rädd för att bli rädd, typ.

Svar: ja jag med, ursh, men de gick faktiskt rätt bra!
Pauline Hurtig

16 natalia:

Så söt!

Svar: :D
Pauline Hurtig

17 Alice Lindström:

Men sötisen!

18 Sussi:

Han är verkligen jättesöt! :)
Igår kväll blev det popcorn för mig med och så började jag titta på en ny serie "The good doctor" :)

Svar: ja visst är han! vad roligt, den har jag inte hörttalas om..
Pauline Hurtig

19 Cissi:

Vilken härlig bild. Känns alltid lite extra när man kommer hem och barnen redan somnat

Svar: tack! jo :(
Pauline Hurtig

20 Sara Ekman:

så söt!! Mysig kväll :)

21 My:

Nya Beck-filmerna är så bra :D

Svar: ja jag såg en och den var verkligen jättebra!
Pauline Hurtig

22 Ida - foto & häst:

Haha men så söt!

Svar: :D
Pauline Hurtig

23 Matilda Berlin:

Åh nej! Förstår verkligen att det gör ont i hjärta, men jag slår vad om att han drömmer om dig och du om honom så ni får helt enkelt va tillsammans i the dreamland innan ni får lite tid tillsammans imorn igen <33

Svar: jo :( hihi aw!
Pauline Hurtig

24 Louise:

Men hur gulligt! 😍

Svar: eller hur!!
Pauline Hurtig

25 Frida:

Ja verkligen :D Hahaha vad gulligt! :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

26 Amanda CL:

vad snällt att nallen får :)
Jag vill se båda de nya Beck men just nu bårkar mitt wifi så måste vänta tills det är igång igen :(
kram

Svar: ja eller hur! ärsh då, men då har du nå kul till sen :)
Pauline Hurtig

27 Johanna Utterberg:

Tråkigt att han kommer sussa när du kommer hem, men mysigt att ni får en heldag tillsammans imorgon! :)

28 MALIN:

Alltså han är så fin och go!! Kram

Svar: ja verkligen! :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: