Alla hjärtans dag

 
I veckan har de ju varit alla hjärtans dag, jag firar allt som går att fira och älskar det! Dock så hade jag råkat lova bort mig på kvällsjobb på alla hjärtans dag så vi har firat de lite hela veckan. Men förra lördagen hade vi alla hjärtans dagg middag och åt jättegod mat, kött och sötpommesstrips. Vi köpte frysta färdiga sötpommes som vi friterade och herregud säger jag bara, det godaste jag någonsin ätit. Och som svar på Theodors fråga så var de för att han redan ätit sin mat men han smakade såklart ändå av oss.
 
 
Jonas fick fina skålar han kollat på länge av mig och Theodor. Theodor fick en brevlåda och godis av oss. På andra bilden ser ni Theodors mormors presenter, hon fick te, godis och ett hjärta som Theodor målat, även Theodors farmor fick ett sådant, så sött! De fina tulpanerna fick jag av mamma och av Jonas fick jag en tavla med en låt han skrivit åt mig, så fint!
 
Hoppas ni hade en jättefin alla hjärtans dag!

Kommentarer:

1 Linnéa:

Åh, så mysiga o fina bilder 😊

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

2 Jessica Högberg:

Så mysigt!! Sista bilden är urgullig!!

Svar: oja, tack visst är den :D
Pauline Hurtig

3 ajlimullersandvik.blogg.se:

jag älskar också att fira alla tillfällen som ges! Justalla hjärtans dag blev liksom inte av, men i vanliga fall :D

4 Jonna Elb:

Åh så mysigt <3

5 Netti Starby:

Åh vad gulligt! <3 Kramis

6 cecilia:

såå mysigt!! :)

Svar: ja det var det :)
Pauline Hurtig

7 My:

Mysigt :)

8 Johanna Utterberg:

Så fina presenter och vad mysigt!! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Sussi:

Åhh vad mysigt. Fina presenter.
Jag är nyfiken på sötpommesen. Får köpa och prova fritera någon gång :)

Svar: ja :D icas köpte vi :)
Pauline Hurtig

10 Miss Jennifer:

Åh vilken mysig dag :D

11 Carro:

Så mysigt! :)

12 Matilda Berlin:

Men guu vad mysigt!! Älskar verkligen bilderna med! Så fina <3

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

13 natalia:

Alltså sötnos!

14 natalia:

Alltså sötnos!

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

Åh så mumsigt! Mys! :)

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så mysigt det verkar :). Firar inte alla hjärtans själv men verkar kul att göra det. Beror på att jag fyller år så nära :)

17 Wanderlust by Jona:

Såg riktigt mysigt ut, och alltså JA! Sötpotatispommes är typ det godaste som finns! Äter det nästan lite orimligt ofta ;)

Svar: det var det! sjukt gott!
Pauline Hurtig

18 Celine:

Så mysigt <3

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

19 emelie jonasson :

åh så socker sött med lillkillen och hjärtanen ^^

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

20 ullie:

åhh va mysigt lilla sötingen ska va me såklart.
va köpte du potatisen ett vanligt märke i frys disken ? fick inget bra intryck utav vi tog en vanlig o friterade så kanske köpt e bättre? speciellt smak

Svar: ja :D icas frysdisk :)
Pauline Hurtig

21 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Han ser väldigt nöjd ut! :)

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

22 MALIN:

Han börjar bli så stor!!!! Tiden går fort när man har roligt! Kram

Svar: ja helt galet!
Pauline Hurtig

23 Louise:

Men åh mysigt! Sötpotatispommes är typ det bästa som finns matväg 😍

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

24 Dixi Wonderland:

Hur kan man vara så söt?

Svar: hihi ja de frågar jag mig ofta!
Pauline Hurtig

25 Ida - foto & häst:

Men så mysigt! Söta bilder :)

Svar: oja! tack snälla!
Pauline Hurtig

26 Emelie Andersson :

Åh så mysigt :)

27 JoJo:

åh så mysigt! :D älskar sista bilden på lillkillen. han ser väldigt nöjd ut! :D

Svar: hihija visst är den söt! :D
Pauline Hurtig

28 Carolina Thoor:

Ser ut som om ni har firat alla hjärtans dag på bästa möjliga sätt! :D

Sv; tusen tack :D

29 Ellen Gräntz:

Alltså HUR fint att han skrivit en låt till dig? Jag hade svimmat på plats tror jag, haha.

Svar: ja menverkligen!!! :D
Pauline Hurtig

30 Emma Bjuhr:

Nej men gud sicken söt liten kille du har! :)

Svar: åh tack visst är han! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: