Första riktiga jeansen

Idag har Theodor haft på sig sina första riktiga jeans med gylf, självklart från newbie. Annars har han inte så mycket jeans, eftersom att jag tycker de är oskönt haha. Men dessa tyckte jag var så söta och han ville ha dom.
 
 
Nu har vi haft vår första jobb och förskolevecka. Det har gått väldigt bra för oss båda, skönt att komma in i rutiner igen, och vi har ju verkligen haft en underbar sommar som vi känner oss rätt klar med. 
 
Theodor har gått bra att lämna men varit lite ledsen. Han har varit tröttare på kvällana eftersom att han sovit mindre på förskolan än vad han brukar hemma och så nya intryck igen. När jag har hämtat honom har han blivit så glad att han börjat gråta, så himla fin, min lilla kille .
 
Hans bästa kompis har också börjat igen nu och de står varandra lika nära, när Theodor for hem en dag blev hon så ledsen. Alltså dom är så söta.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad kul att han har fått sina första jeans! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Znogge:

Jeans kan vara hårda och obekväma men newwbie brukar ha bra plagg. Inte alltid så lätt att bli lämnad...

Svar: jo :/ dessa var rätt hårda för barn tycker jag men han gillar dom!
Pauline Hurtig

3 Emma Engström:

Rutiner kan verkligen vara skönt! Jättefina byxor :D

Svar: ja, tack :D
Pauline Hurtig

4 Josefine:

Nämen ååh vad kul! :D

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jeans är kanon - oavsett ålder! :)

Svar: haha ja, jag är dock inte så mycket för de, men snyggt äre
Pauline Hurtig

6 ullie:

jobbigt då de är ledsna men man vet de har det så bra o det gått över då man gått men jobbigt

ja de är för söta de små

Svar: jo så är det :)
Pauline Hurtig

7 MALIN:

Det är så himla fint med jeans på barn! Kram

Svar: ja, så tufft liksom :D
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Jag hatar jeans men jag misstänker att barnjeans är mycket skönare :D

Svar: jag med haha, jodå :)
Pauline Hurtig

9 Rebecca Adnell:

Alltså barnkläder är ju det sötaste som finns!

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

10 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt att allt har gått bra :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

11 Sarah:

Så fina jeans :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

12 Frida:

Roligt att han fått sina första jeans. :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Matilda Berlin:

Stora grabben! Det är klart man ska ha ett par riktiga jeans då =)) Kram <3

Svar: ja men eller hur :D
Pauline Hurtig

14 My Nordqvist:

Så fina :D

Svar: visst är dom :D
Pauline Hurtig

15 enna:

Kul med första jeansen ;)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Annika:

Jättefina byxor. Trevlig helg.

Svar: tack, å tack detsamma!
Pauline Hurtig

17 Johanna Utterberg:

Så skönt med rutiner igen och låter så gulligt att han har en bästa vän på förskolan :)

Svar: verkligen! ja så sött!
Pauline Hurtig

18 Alice Lindström:

Åh vad roligt att han har en kompis som han trivs så bra med!

Svar: ja underbart :D
Pauline Hurtig

19 Johanna:

Ja Hugo och jag är med trött, mest jag, jag har kört 4 dagar och Hugo 2, men skönt med helg nu och lite ledigt och vila :)

Svar: ja nu får vi vila :D
Pauline Hurtig

20 natalia:

Newbie har ju så fina kläder!

Svar: ooja!
Pauline Hurtig

21 Jasmine:

Du skriver med sådan värme. Jag gläds åt era vägnar. <3

Svar: Tack för orden!

Önskar dig och familjen en trevlig helg.
Kram

Svar: åh tack <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: