Nya köp

I helgen var jag, Theodor, Jonas och mamma ut till storheden. Vi köpte en matta till vardagsrummet och så fick vi en matta till köket i för tidig julklapp av min mamma, så himla snäll! Det blev så fint, ska visa senare. Men den stora anledningen att vi for ut ser ni nedan. Nämnligen den nya muminmugeeen. Trogen sitt ursprung heter den och jag dricker ur den i skrivande stund. Åh jag är så glad över den, den är såå fin, höstig och mysig.
 
 
Jag sprang även in på kappahl en sväng men jag skulle inte köpa något...ni ser ju hur bra det gick, hehe. Älskar newbie!
 

Kommentarer:

1 pink Unicorn MetalHead:

ååh villa fina plagg, och supergullig kopp!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Linnéa:

Åh, älskar newbie <3

Svar: jag med! :D
Pauline Hurtig

3 Madeliene:

Så fin mugg, och söta kläder :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så fint :). Vilka bra fynd :)

5 Netti Starby:

Åh vilka fina köp! :-D Kramis

6 Norahsmamma:

Massa fina kläder:)))

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

7 Louise:

Så himla fin mugg! 😊

Svar: ja visst är den :D
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad fin :)

Hur många muminmuggar har du nu?

Svar: eller hur! 29 st :D
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

fint! :)

10 Celine:

Så himla söta kläder ni köpt åt honom!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 Sara Karlsson:

Älskar de muggarna, såååå fin :D

Svar: jag med :D har flera!
Pauline Hurtig

12 Carro:

Vilken härlig shopping! Och älskar Muminmuggen :)

13 Linda:

Älskar dessa muggar!

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Älskar muggen!!

Svar: ja visst är den fin!
Pauline Hurtig

15 Alice Lindström:

Vilken fin mugg och söta kläder!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

16 Anita:

åååh, koppen :D

17 Jennifer:

Fina saker :D

18 Frida G Svensson:

newbie gör så himla mycket fina kläder!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

19 Julia:

Men åh vad avis jag blir på muggen!!!

Svar: ja visst är den fin :D
Pauline Hurtig

20 Amanda:

Å så mycket fint<3

21 Kattis:

Så fin muggen är!:D

22 Natalia:

Superfina köp :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

23 Dixi Wonderland:

Va fina kläder du hittade :D

24 lucy:

så svårt att låta bli att köpa när man ser alla fina kläder :D och den muggen var otroligt fin :)

Svar: haha verkligen! ja eller hur :D
Pauline Hurtig

25 A M:

himla söt kopp, och jättefina plagg!

26 Ida Lindborg ♡:

Så fint!

27 Ida:

SÅ fina kläder!! :) Kram

28 Emelie Andersson :

Åh vad mycket fint! :)

29 anniepiie:

Åhh vilka fina köp från Newbie. :D

30 Anonym:

Åh, så fina kläder! :D

31 Ellen Gräntz:

Vill verkligen också börja samla Mumin-muggar, de är sååå fina!

Svar: do it! :D de ökar i värde jättesnabbt med
Pauline Hurtig

Kommentera här: