Fördomar

Jag har börjat lyssna på en podd som heter fördomspodden. Det är en man som intervjuar kändisar genom att säga olika påståenden - fördomar han har om personen. Jag gillar verkligen upplägget, ett kul sätt att få veta mycket om en person. Jag tänkte att det skulle vara en rolig grej på bloggen, som en variant på frågestund. 
Så kommentera lite fördommar ni har om mig så svarar jag i ett senare inlägg.
 
Ex: du gillar färgen rosa 
 
De gör ju inget om du är helt ute och cyklar, bara en rolig grej. Det går bra att vara anonym om man vill det.
 

Kommentarer:

1 lucy:

Åh en podd jag ska ta och lyssna på :D

Svar: gör det! men har du ingen fördom om mig?
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilket bra tips! :-D Kramis

Svar: kul att du gilla det, men det var inte menat som ett tips utan bara inspiration till att jag ville att ni skriver fördomar om mig!
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är ibland alldeles för lätt att dra slutsatser om människor :/

Svar: jo visst, men i detta fall ber jag ju om det och de finns ju ganska många snälla och roliga fördomar, beror ju helt på vad man skriver
Pauline Hurtig

4 Sara :

Du gillar inte att kolla på sport
Du har aldrig rest utanför Europa

Svar: tack för dina fördomar! :D
Pauline Hurtig

5 My:

Vilket bra tips! :D Vet dock inte vad jag har för fördomar om dig, svårt! Inte ofta man brukar fundera på sådant haha :)

Svar: kul att du gilla det. nä jag förstår!
Pauline Hurtig

6 Jessica Högberg:

Oj så svårt!

Svar: ja lite klurigt att komma på
Pauline Hurtig

7 Natalia:

Tackar för tipset :D

Svar: kul att du gilla det, men du har ingen fördom?
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Vad kul! :) Det känns som att du är väldigt pysslig :)

Svar: tack för ditt påstående :)
Pauline Hurtig

9 Jenny:

måste verkligen lyssna på den podden, lät väldigt spännande :) Kan dock inte komma på fördomar om dig..

Svar: den är bra! förstår att de inte är så lätt
Pauline Hurtig

10 Carro:

Vilken rolig ide! Jag tror att du föredrar hemmakvällar framför utekvällar :)

Svar: tack för din fördom :)
Pauline Hurtig

11 Sara Karlsson:

Åh vilken rolig idé! :D hmm... du har nog ett välorganiserat kylskåp där var sak har sin plats

Svar: tack! :D å tack för din fördommar!
Pauline Hurtig

12 Anita:

Något att lyssna på! :D

13 Anita:

Något att lyssna på! :D

Svar: absolut, men du vill inte svara på mitt inlägg? :D
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

Jag tror du är en otroligt varm, omtänksam person men när du blir arg då blir du riktigt arg :P

(Vissa tror ju att bara för att man är tyst/snäll inte kan bli arg men jag tror att när din bägare har runnit över då blir du riktigt arg)

Svar: tack så mycket för din fördom!
Pauline Hurtig

15 Alice Lindström:

Hört talas om den podden men aldrig lyssnat på den, borde göra det!
Du har hellre en mysig middag hemma än att gå ut och äta.
Det är du som planerar maten hemma hos er.

Svar: ja gör det så bra! tack för dina fördomar!
Pauline Hurtig

16 Linda:

Åh, bra tips!

Svar: kul att du gillar de, men har du ingen fördom? :)
Pauline Hurtig

17 Emelie Andersson :

Vilken rolig grej :) Tack för tipset.

18 Kattis:

Så roligt men samtidigt svårt...hmm...jag tror att du är en person som uppskattar ordning och reda hemma. Du föredrar ljusa färger när det gäller både inredning och kläder.

Svar: tack för dina fördommar!
Pauline Hurtig

19 Emma Fernhagen:

Kul med tips, behöver nya poddar att lyssna på!

20 Johanna Utterberg:

Åh vilket bra poddtips måste lyssna!
Jag tror att du är en kreativ/pysslig person som är väldigt duktig på det du gör/tar dig an. :D

Svar: kul att du gilla det! tack för din fördom!
Pauline Hurtig

21 Amanda:

Så bra tips, måste lyssna!

Svar: kul att du såg det som ett tips men du har ingen fördom?
Pauline Hurtig

22 Norahsmamma:

Tack för bra tips på podd.

Svar: ingen fördom?
Pauline Hurtig

23 jessy:

Är många som kör på det i slutet av sina poddar nu med haha :)

Svar: jaså :)
Pauline Hurtig

24 Ida:

Men oj, vad spännande!! Jag ska absolut lyssna på den!

25 MADDISENJ.SE:

Låter som en rolig podd, den ska jag kolla in!

Kommentera här: