Höstmarknad i Piteå

Igår var Jonas till Piteå på höstmarknad för jobb med norrbottens Luciorna. Jag, mamma och Theodor bestämde oss att för att åka med och åh vad jag är glad att vi gjorde det. Dels var det så mysigt med en liten utflykt, sedan lyckades vi shoppa rätt mycket och Theodor tyckte det var så roligt. Theodor var väldigt trött efter fredagensfestligheter och somnade redan (sittande fast vi pratade med honom) på bussen in till stan och forsatte att sova i bilen till piteå. Vi såg på luciorna, åt lunch och shoppade. Jag köpte en bricka med renar på och lite shönhetsprodukter. Theodor köpte babblarna godis (smaksatta russin) han tyckte det var så goda och superbra att kunna smaska på själv så jag gick å köpte ett helt gäng åt honom att spara. Mamma shoppade ännu mer, bla. en julklapp till mig som är såå hilma glad över, en grej jag velat ha jättelänge utan att jag vetat att de funnits, längtar tills jag får den, så glad. Det var verkligen en så mysig dag, även idag har vi haft en mysig dag, inte gjort någonting. Så nu känner jag mig redo för jobbvecka efter en underbar helg.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad mysigt! :-D Kramis

2 Mirre Sweetwords:

Men så mysigt=D

Svar: ja det var det :D
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Vad mysigt med en höstmarknad!

4 Emelie Andersson:

så mysigt med marknad :)

5 Celine:

Så mysigt!

6 ullie:

ja men det låter som en jätte mysig helg hoppas nu att du får en fin start på nya veckan kram

Svar: det var det! tack detsamma :)
Pauline Hurtig

7 Jessica Högberg:

Så mysigt med marknad!! försöker gå på bondensmarknad här i stan men den är alltid lördag så det är inte så ofta jag kan...

Svar: absolut! vad roligt men synd att du inte kan gå så ofta...
Pauline Hurtig

8 Frida:

Ja jag älskar de salladerna! :D
ååh vad mysigt med höstmarknad!!

Svar: supermysigt!
Pauline Hurtig

9 Anonym:

vad kul med babblarna godis :D

Svar: ja :D vem?
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Så himla mysigt med marknad :D

11 Tove:

Så kul med höstmarknad! :D

12 Matilda Berlin:

Men alltså åhh vad mysigt!! <3

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

13 Johanna Utterberg :

Låter verkligen mysigt med höstmarknad och lite shopping :)

Svar: oja det var det :)
Pauline Hurtig

14 Amanda:

Men gud så mysigt<3

15 Lindsey :

Åh så mysigt!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

16 Kattis:

Så mysigt med marknad!😀

17 Hanna:

Men åh vad mysigt! :D
Ja nej usch hoppas de går över snart!

18 Julia:

Älskar marknader, så himla mysiga!

19 NATALIA:

Gud så mysigt :)

20 Gabriella :

Åh såå mysigt!! 😍😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag fattar inte hur du kan ha önskat dig något som du inte visste funnits? >.< och är såååå nyfiken på vad det var? :-D

Svar: hihihi du kommer förstå när jag visar det! Dock kan jag inte visa för än jag fått det efter jul :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: