Gästrummet

Jag tänkte nu ta och fortsätta visa er lite av vårat hus, nästa rum är det sista på övervåningen (förutom hallen men de kommer ni få se förs efter jul). Nämligen gästrummet! Fondväggen var redan där och vi tycker att den är så fin så den fick vara kvar.
 
 
Den jättefina sängen har jag haft på mitt rum i stugan innan vi flyttade ut till lillstugan. Den är verkligen så fin tycker jag och så går den att dra ut till den dubbelsäng vilket ju är kanon i ett gästrum.
 
 
Jonas skämtar i bland om att de är mitt rum eftersom att jag har mitt underbart fina sminkbord där inne, hihi. Älskar verkligen att sitta där å sminka mig.
 
 
Och inatt ska vi har vår första sovgäst, så kul!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Oj vilket fint gästrum och rena drömmen! :-D Kramis

Svar: åh tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Verkligen jättemysigt och fint :). Förstår att du trivs vid ditt sminkbord :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 NATALIA:

Jättefint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

5 Celine:

Så fint och mysigt det ser ut!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 Jeanette:

Så himla fint rum :) Älskar sminkbordet

Svar: tack! ja jag med :D
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

Åh vad mysigt!

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men så fint, hade ju inte tackat nej till att slagga där! <3

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

så fint :)

10 ullie:

oj va fint gäst rum gillade oxå tapeten jätte söt

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

11 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Verkligen superfint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

12 Anita:

Himla fint :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Vilket gulligt rum :D

14 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jättefint gästrum :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

15 Jessica Högberg:

Där kan man stanna länge, akta dej;)

Svar: tack :D hahaha
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg :

Så fint och kul och ha plats med gäster! :)

17 Kattis:

Verkligen jättefint rum och så skönt att gäster får en egen plats när de sover över!:)

Svar: tack så mycket! ja det är ju jättebra :D
Pauline Hurtig

18 Matilda Berlin:

Men åhh vad fint!! Älskar sängen! <3

19 Matilda Berlin:

Men åhh vad fint!! Älskar sängen! <3

Svar: tack snälla, ja visst är den fin!
Pauline Hurtig

20 Iselin Renée:

Så fint rom :)

21 Gabriella :

Åh så fint!!

22 Emma :

Jättefint :)

23 fridaslife.blogg.se:

Ååå fin sminklåda!!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

24 Hanna:

Super fint verkligen!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

25 Jasmine:

Ett så personligt gästrum! Kul att du delar med dig av text och bilder.

(Sent) Svar: Tack, kul att du tycker mina chokladcupcakes såg goda ut.

Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

26 Alice:

Gud vilken underbar tapet😍

Svar: ja visst är den fin!
Pauline Hurtig

27 sarah :

åh vad fint gest rum =)

28 Emelie Andersson:

så himla fint, och kul med en nattgäst som får bedömma de ;)

29 Amanda:

Men så fint<3

Svar: tack<3
Pauline Hurtig

30 Carolina Thoor:

Tjusigt! Ja, jag hade nog också låtit tapeten få vara kvar :D

Sv; ja.. Det är det :/

Kommentera här: