Villhövde

 
I torsdags köpte jag dessa till mig själv, ni minns kanske att de stod på min önskelista (och de gör det forfarande, det är ju förbrukningsvara och finns i fler artikar). Jag har egentligen motsvarande produkter men jag kände att jag villhövde dessa och att jag skulle unna mig de för min onda rygg. De luktar gott, funkar jättebra och är veganska. Ett plus är ju att förpackningen ser ut som att jag designat dem själv. Vill helt klart testa fler av dessa produkter. Recommend, recommend!

Kommentarer:

1 Anonym:

Fin bild!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Johanna Utterberg:

Åh vad härligt att dom är så bra och kul att du rekommenderar produkterna. :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Riktigt sugen på att testa dom där jag med!

Svar: gör det! :D
Pauline Hurtig

4 Karolina:

De har jag aldrig testat men ska absolut ge läpp produkten en chans då jag älskar vaniljlukt :)

Svar: ja gör det, superbra!
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Skulle gärna vilja prova hennes produkter! Kram

6 Bella:

CCS har grymma produkter!

http://nouw.com/bellss

7 Sarah:

hej är dom bra ?? kostar dom

Svar: hej! som det står i inlägget så tycker jag att de är jättebra! tror dessa kosta 79 kr
Pauline Hurtig

8 JUNITJEJ:

Jag vill också testa dessa produkter!

9 Henrik Olsson:

Det är ju bra att du är nöjd med den :)

10 Jennifer Queen:

De är jag med sugen på att testa!

11 Netti Starby:

Vad spännande med något nytt! :-D Kramis

12 elin:

Åh så roligt att dom var så bra!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Louise:

Måste testa dom där :D

14 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Härligt! :)

15 Erika:

Tack för tipset :)

16 Gabriella :

Åh vill ha!! 😍

17 Gabriella :

Åh vill ha!! 😍

18 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag villhöver också detta, och en himla massa andra grejer också ;)

Svar: ja det finns mycket man vilhöver ibland :D
Pauline Hurtig

19 Emelie Linnea:

Vill också testa dom!!

20 Sara Ekman:

Bra tips :)

21 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Är väldigt sugen på att testa dessa produkter! :)

22 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Roligt fick du boken också? Jag har första upplagan den rosa signerad, men man skulle tydligen få en annan upplaga om man köpte hennes produkter såg jag :)

Svar: nej.. är det pocketen kanske? har dock inte hört att man ska få en bok med, kanske om man beställer?
Pauline Hurtig

23 Natalia:

Åh ska nog klicka hem jag med :D

24 Ellen Gräntz:

Åh, har också tänkt att jag ska testa de produkterna! Så nice att de är veganska. :)

Svar: ja men verkligen!
Pauline Hurtig

25 Tilda Barkselius:

Vill verkligen testa dem :)

26 Corina:

Bra med veganska produkter

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

27 Matilda Berlin:

SÅ härligt att du "skämde bort" dig själv med dom =) Kram <3

Svar: ja men de behöver man ibland :D
Pauline Hurtig

28 Dixi Wonderland:

Jag har inte testat några av Therese produkter :P

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

29 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh de vill jag testa :)

30 Pink Unicorn Metalhead:

Jag med!
Men nice, ser riktigt härliga ut båda två, och bra att de är veganska

Svar: ja det är verkligen bra!
Pauline Hurtig

Kommentera här: