Min önskelista

Om 1 månad är det den åttonde juni, det vill säga min födelsedag. Hela 24 år blir jag, det känns så gammalt! Men då är jag ju å andra sidan mamma och utblidad röntgensjuksköterska. Jag älskar verkligen att fylla år, bli uppvaktad, fika och få presenter hehe, så här kommer min önskelista:
Muminljus, Therese Lindgrens produkter (även handkrämen och läppbalsamet), servetthållare i mumin eller koppar. Mon amie porslin, rosa mjukisset, snorkfröken ljushållare, rosenkvartsfat (när jag visade mamma sa hon "är det en skinka där?! haha), muminbricka och de nya muminmuggarna men de vet jag jag kommer få hihi.
 
 

Kommentarer:

1 MALIN:

Det rosa fatet är så himla fint! Vart kan man köpa sådana? Kram

Svar: ja visst är det! har hittat 2 utländska sidor som säljer, googla rosequatterplatter :)
Pauline Hurtig

2 Carolina Thoor:

Inte en dålig önskelista! Hoppas verkligen du får allt du vill ha :D

Sv; tackar :D <3

Svar: nej :) ja det skulle vara kul men roligare att folk kommer och fikar :)
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Fina saker du önskar dig :)

4 Netti Starby:

Vad kul att du snart fyller år och vilken fin önskelista! <3 Kramis

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

5 EVELINA:

Oj vad kul! Och vilka fina saker du önskar dig, hoppas du får många av dem i present :) Och lovar att 24 inte är gammalt, men det är konstigt hur varje ny ålder känns gammalt när man har passerat 20 - eller åtminstone har det gjort det för mig :D

Svar: tack så mycket! haha nä med det låter verkligen så mycket äldre än 23 :o
Pauline Hurtig

6 Bella:

Älskar muminljuset!

Svar: ja visst är det fint :D
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg:

Åh så mycket fint du önskar dig vännen, älskar det där rosenkvartsfatet!! :D

Svar: ja eller hur, ja visst är det fint :D
Pauline Hurtig

8 Jennifer Queen:

Härlig önskelista :)

9 Mirre - Sweetwords:

Ohh dressen <3, skulle gärna ha flera av dem jag å

Svar: ja de är ju så snyggt!
Pauline Hurtig

10 Erika:

Inga dumma saker. Mumin-grejerna är superfina :)

Svar: nä :) älskar mumin!
Pauline Hurtig

11 Gabriella :

såå fina saker!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 Alice:

Det där mjukissetet är så fint 😍

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

13 Days by Johanna:

haha ja det likna verkligen en skinka :)

Svar: hahaha ja
Pauline Hurtig

14 Tilda Barkselius:

Så fina saker!

15 Natalia:

Åh så mycket fint :D

16 hellstromellinor.blogg.se:

Men så fina saker!

17 Jeanette:

Åh är det Mon Amie det där porslinet heter! Har letat efter det länge :) Tycker det är så fint

Svar: japp, från rörstrand :) jag har några av det och det är ju så himla fint!
Pauline Hurtig

18 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så mycket fint! :)

19 Jessica Högberg:

Bra att vara ute i tid så folk har tid att hitta!

Svar: ja men exakt ;)
Pauline Hurtig

20 Sara Ekman:

Haha jag tyckte också det såg ut som en skinka först :D

Svar: hahahah
Pauline Hurtig

21 Matilda Berlin:

Du kan ju inte skriva att du känner dig gammal när du är mamma och utbildad - snacka om att ge mig panik, haha! Snart 22 och inte ens i närheten utav något utav det... ;) Kram finaste du <3

Svar: haha förlåt! nä men 24 låter bara så mycket äldre än 22 och 23 :)
Pauline Hurtig

22 Dixi Wonderland:

Älskar den rosa stenen. Såg när Therese köpte en sån och gud va fin den var :D

Svar: jag med! ja det var där jag såg den första gången, hittar dock inget bra ställe att beställa den ifrån :/
Pauline Hurtig

Kommentera här: