Årets danssaga

 Jag jobbar ju som kvällsdans lärare på luleå rytmik och balettförening men har varit mammaledig iår. Jag har dock varit med och skrivit manuset till årets danssaga. Det är så himla kul att se hur vår idé växer fram till en föreställning med massa barn. Årets saga är inspererad av filmen Frost som jag älskar. Både igår och idag var jag och Theodor in och kollade på uppvisningarna. Igår somnade Theodor mitt i men idag höll han sig vaken och dansade genom hela. Den var verkligen superbra, så fin och alla barn är så söta!
 

Kommentarer:

1 Alice Lindström:

Vad roligt tema ni har :)

Svar: ja eller hur!
Pauline Hurtig

2 Jennifer Queen:

Vad mysigt och kul :D Frost som är såååå bra :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad roligt att han höll sig vaken idag! :-D Kramis

Svar: haha jag trodde aldrig att han skulle somna där xD men ja det var jättekul, han dansade och höll igång.
Pauline Hurtig

4 Bella:

Åh vilket fint tema!

http://nouw.com/bellss

Svar: ja eller hur :D
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson:

Det måste vara riktigt roligt att få vara med och skriva manus :)

Svar: det är jätteroligt!
Pauline Hurtig

6 LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Men vad kul! :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

7 Gabriella :

Åh såå himla roligt!! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Men åh så roligt :)

9 Louise:

Men va roligt! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Days by Johanna:

oh vad kul! :)

du som sysslar lite med dans, kan du någron bra och kul rörelse man skulle kunna göra fast man sitter i rullstol? Tänkte köra lite dans med mina elever på jobbet :)

Svar: ja jätte! :)
åh vad spännande, men svårt! Jag har undervisat en tjej i rullstol, hon gjorde allt som vi gjorde faktiskt, på sitt egna vis. Men annars tänker jag på klassiska armrörelser, typ " sikta mot stjärnorna" då man pekar upp och ner diagonalt osv :)
Pauline Hurtig

11 Bokstund:

Åh, vilken kul grej!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

12 Anonym:

men så sött att han somna!

Svar: haha ja verkligen! blev helt chockad när jag såg det haha
Pauline Hurtig

13 Mirre:

Men ohh vad roligt att få vara med om sådant, så kul att få se alla barnen och se föreställningen =D

Svar: ja det är underbart!
Pauline Hurtig

14 Erika:

Men åh, låter verkligen skoj :)

15 Celine:

Men så kul!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

16 Amanda:

Åh vad roligt! 😃

17 Natalia:

Så roligt :D

18 Johanna Utterberg:

Men åhh, vilket härligt tema och så kul att det blev så bra! :)

19 Matilda Berlin:

Men åhh vad mysigt! Man blir ju så stolt i hjärtat när man ser dom där småttingarna skutta runt på scenen =) <3

Svar: ja men verkligen!
Pauline Hurtig

20 Boel:

Åh vad roligt :D

21 Jessica Högberg:

Oj så roligt! Hoppas ni får mycket publik

Svar: oja! ja det var rekord :D
Pauline Hurtig

22 ajlimullersandvik.blogg.se:

Det låter sagolikt :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

23 Dixi Wonderland:

Va roligt, hoppas att ryggen var bättre idag :)

Svar: oja! tack, det är faktiskt bättre :)
Pauline Hurtig

24 Carolina Thoor:

Ja, Frost är verkligen en super bra film! Härligt att du har varit med och skrivit manuset och sedan varit där och tittat! :D

Sv; jaså, nej. Precis som jag skrev i kommentaren på instagram är den också tagen ifrån google. Så himla fin är den i alla fall och önskar innerligt att det vore jag som har fotograferat den! :D

Svar: verkligen! :D
Pauline Hurtig

25 Jasmine:

Roligt och inspirerande!

(Sent) Svar: Ja, teburken i trä föll jag för och kom liksom med på köpet när jag köpte det goda teet. :)

Kram

Kommentera här: