Snaps from this week

Ja då har snart ytligare en vecka gått, kan inte fatta att det snart är april. Jag tänkte ta och berätta lite om vår vecka med hjälp av min snapchat. Frokenhurtig heter jag där, lägger ut rätt mycket faktiskt, mest videos på Theodor, hehe.
 
Idag ställdes ju klockan om till sommartid, Theodor tog sovmorgon även på den gamla tiden. Igår gick vi på marknaden med mamma, hon köpte en så söt muminlusekofta till Theodor och munkar som vi fikade. Vi rockade så klart sockorna i tisdags. I torsdags efter stor och liten bjöd Ronja oss på kinabuffé, så gott och mysigt! Jag går ju cirka 2 timmar om dagen med en sovande Theodor i vagenen och podd i öronen. Men vilket väder det varit, regn, sol och snö under samma promenad. Vi har varit och firat Jonas momor, hon fick en choklad och trissblomma av oss. Jag har köpt mig en liten körsbärskvist, älskar körsbärsblom! Hoppas ni också haft en fin vecka!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilka mysiga bilder! <3 Kramis

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

2 pink Unicorn MetalHead:

Ja äntligen :)
Vilka mysiga snaps! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson :

Det är alltid trevligt att besöka en marknad :)

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

4 Johanna Utterberg:

Låter som en riktigt fin vecka och såå härliga bilder!! :D

Svar: det har det varit! tack :)
Pauline Hurtig

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så mysig vecka ni verkar ha haft det :). Så gott med kinamat också :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

6 A M:

Underbara bilder! Munkarna såg goda ut :P
sv: Visst är den! :D
Kram

Svar: åh tack! ja mums! :D
Pauline Hurtig

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

Mysigt med marknad, muminkoftan är ju bara så fantastiskt söt! :D

Svar: jättemysigt, ja men visst är den :D
Pauline Hurtig

8 A W:

Dem där munkarna skulle jag inte tacka nej till!

Svar: nej så gott!
Pauline Hurtig

9 Amanda CL:

vilken härlig vecka :)
Såg kvistar med körsbärsblommor (tror det va det) i affären idag :) funderar på att köpa och ha i mitt påskris sen :)
Ni verkar fortfarande ha snö?

kram

Svar: oja! :D ja älskar som sagt körsbärsblom, det är så himla våriga och fint. Ja massor med snö...
Pauline Hurtig

10 Veronica Möller:

Jättefina bilder! Kram! ♡

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

11 Photo by E M E R E L L A:

Åh vilka gulliga bilder :)

Svar: åh tackar :)
Pauline Hurtig

12 Gabriella :

Åh så mysigt med marknad!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Ida Lindborg ♡:

så mysigt!

14 Mirre:

Så mycket fina bilder från din vecka =D

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

15 anniepiie:

trevliga bilder, munkar är ju så gott. :D

Svar: tack :) oja!
Pauline Hurtig

16 Boel:

Mysiga bilder! Så himla härligt att det snart är april :D

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

17 MALIN:

Så härliga och mysiga bilder :) Kram

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

18 Mirjam Therese:

Alltså åh(!!) vilken söt muminkofta!! <3

Svar: ja visst är den!!
Pauline Hurtig

19 Anita:

Underbart med Sommartid! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Bella:

Så mysiga bilder!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

21 Jeanette:

Låter som att du har haft det riktigt mysigt :)

Svar: det har jag! :)
Pauline Hurtig

22 Dixi Wonderland:

Älskar körsbärskvisten :D Hur står den sig? Therese Lindgren köpte ju en magnolia kvist men den vissnade direkt :(

Svar: jag med :D den är i plast så den står sig jättebra hihi. Ja jag såg det så därför köpte jag i plast, och den ser sååå verklig ut, från Mique är den :)
Pauline Hurtig

23 Therese Bjärstig:

Åhhh så fin Muminkoftan var 👍🏻👌🏻

Svar: ja men eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: