Our weekend

I helgen blev det inget bloggande, jag har helt enkelt haft annat för mig som jag prioriterat. Jag har umgåts med min syster, svåger och deras barn Melker och Miranda, vi har sett systerson Mannes lag spela 2 hockey matcher. Theodor tyckte att det var så spännande att se dem åka runt på isen, men blev ledsen när de gjorde mål eftersom de lät så högt, på andra matchen var han så trött att han somnade, haha. I Lördags var det min mormors födelsedag så då gick vi med en ros till graven. Igårkväll var vi på "typhalvsexhosmig" hos Anna, Pelle och deras katt Pixel, så gott och mysigt. Hoppas ni har haft en fin helg! Här kommer ett litet collage från min:
 
 

Kommentarer:

1 jessy:

Låter som en mysig helg och vilken söt kisse!

2 Linda:

Såg mysigt ut!

3 MALIN:

Vilken härlig helg! Kul med "egen" Halv åtta hos mig! Kram

Svar: oja! ja super kul :)
Pauline Hurtig

4 A M:

Vad mysigt! Jag kollade på hockeymatch igår! :) Fina bilder också!
sv: Ja det förstör allt :(

Svar: vad kul! tack :)
Pauline Hurtig

5 Mirre - Sweetwords:

Bara nyttigt och ta paus från allt sådant emellanåt, =D man behöver det, och mysigt och ha haft besök

Fint kollage

Svar: ja det bara blev så :) absolut!
Pauline Hurtig

6 Netti Starby:

Vad mysigt ni har haft det! <3 Kramis

7 Carolina Thoor:

Låter som en underbar helg och mycket du hunnit med. Jätte söt katt ju!

Sv; tack ska du ha :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson :

Man behöver bloggfria helger också :)

Hoppas att du får en härlig start på den nya veckan! :)

Svar: ja så kan de bli :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Vilka fina bilder och ibland behöver man en paus från sociala medier :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

10 Anita:

Söta bilder :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

11 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Låter som en mysig helg! :)

12 Carro:

Vilka fina bilder :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Lucy:

Lät som en bra helg och förstår precis att bloggen fick ligga på is i helgen 😊😊

14 Therese Bjärstig:

Låter som en fin och mysig helg! Ha en härlig vecka nu!

Svar: tack detsamma :)
Pauline Hurtig

15 Johanna Utterberg:

Låter som en jättemysig helg :)

16 sandra:

mysigt!

17 Gabriella :

Åh så mysigt!!

18 Erika:

Vilken mysig helg :)

19 Amanda Forsman:

Låter som en mysig helg :)

20 Celine:

Låter som en fin helg <3

Svar: det var det! <3
Pauline Hurtig

21 Photo by E M E R E L L A:

Åh vilka fina bilder :) Ser ut som en jätte bra helg :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

22 Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså åh, det låter alltid som att ni har så himla härliga helger! Själv spenderar jag typ mina helger med att städa och kolla Netflix, haha ;)

Svar: haha, ja men vi gör rätt mycket på helgerna hehe :)
Pauline Hurtig

23 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Så mysigt det låter :D. Jättefina bilder :)

24 Sara Ekman:

mys <3

25 J:

Roligt!!

26 Jessica Högberg:

Härlig helg och fina bilder!

Svar: absolut, tack! :)
Pauline Hurtig

27 Emma :

Låter och ser ut som en riktigt härlig helg :)

28 Liene Svärd:

sv: Visst var dem :)

Fina bilder.

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

29 corneliaeriksson.blogg.se:

Låter som en jättehärlig helg :)

Kommentera här: