Lite om veckan hitills

 Det har blivit så mycket andra inlägg i veckan och det har hänt lite som jag vill visa och berätta för er så jag tänkte att jag slänger in det nu. 
 
Denna underbara sprang jag på i måndags och var bara tvungen! Theodor älskar att ha på sig rompers och jag älskar ju mumin, så den är helt perfekt.
 
 Jag har klippt av 15 cm av mitt hår och var borta det längsta någonsin från Theodor - 4 timmar. Det var så jobbigt, men bara för mig, Theodor var hemma med sin pappa och hade det hur bra som helst. 
 
 Theodor gjorde ju illa sin tå i måndags som du kan läsa här. Men han rör sig precis som vanligt, är lika glad och går på foten. Vi har varit på hälsocentralen och lagt om och det har läkt super fint.
 
  I onsdagskväll gick jag och Ronja modevisning, så roligt! Mamma lyckades få med mig på kinamiddag innan, så gott och mysigt. Det gick riktigt bra, måste öva mig att vara borta lite från Theodor, men jag blev så glad att han höll sig vaken ända till 8 då jag kom hem så vi han mysa lite.
 
Nu vill jag passa på att önska er alla en mysig fredagskväll och en underbar helg!
 
Psst. kom ihåg tävlingen nedan!
 

Kommentarer:

1 Louise:

Fint hår!!! :)

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad härligt att du har varit hos frisören och jag förstår att du tycker att det är jobbigt att vara ifrån Theodor. Ha en mysig kväll! <3 Kramis

Svar: ja superskönt! ursh de är hemskt!
Pauline Hurtig

3 MALIN:

Härligt med en förändring på håret :) Jag skulle också behöva det.... Kram

Svar: oja! ja mitt var inte så slitet men kändes alldeles för långt!
Pauline Hurtig

4 Erika:

Så himla fint hår du har! :)

Svar: aw tack snälla!
Pauline Hurtig

5 Celine:

Men skönt med fräscht hår!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

6 Ellen Gräntz:

Men så himla fint ditt hår är!
sv: Självklart, låna på! Vore kul att läsa listan hos dig :)

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

7 Carolina Thoor:

Älskar bodyn till din son & åh så fin du är :D

Sv; ja, det gjorde sannerligen ont...

Svar: ja visst är den fin :D
Pauline Hurtig

8 Gabriella :

Såå fint hår!

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Days by Johanna:

Bra du tränar lite för vara utan honom inför när du snart skall börja jobba! :)

Svar: ja men precis, det är så vi tänker :)
Pauline Hurtig

10 Bella:

Så fin du blev i håret!

http://nouw.com/bellss

Svar: åh tack :)
Pauline Hurtig

11 Amanda:

Så mysigt inlägg <3

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

12 Amanda CL:

Vilket sött muminplagg :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Nina Bergquist:

va fin du vart i håret!

Svar: åh tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

14 Amanda:

Vad fint håret blev 😃

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

15 Johanna Utterberg:

Låter som en härlig vecka hitintills och så snygg du blev i håret!! :D

Svar: ja bitvis :D åh tack snälla :)
Pauline Hurtig

16 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så många härliga grejer, skönt med nyklippt hår! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Mirre - Sweetwords:

Så fint hår du har och vad roligt att gå modevisning, så fina kläder du visar med.

Svar: tack snälla! ja superkul! :D
Pauline Hurtig

18 Sara Ekman:

så fint håret blev :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

19 Dixi Wonderland:

Men hur långt hår hade du inte innan ifall du klippte av så mycket? :o Blev jätte fint :D

Och va snygg du var i kläderna som du hade på dig :D

Svar: haha ja det hade blivit väldigt långt. åh tack snälla! :D
Pauline Hurtig

20 Linda:

Åh vilka härliga bilder :D

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

21 Matilda Berlin:

Ditt hår blev verkligen sååå fint <333

Svar: åh tusen tack :D
Pauline Hurtig

22 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag förstår att det var jobbigt att vara borta så länge från honom, men han hade det ju i alla fall bra :)

Svar: ja det är hemskt :( ja han går det ingen nöd på, värre för mig :(
Pauline Hurtig

23 LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Hänt mycket kul i veckan! Fint hår!

Svar: jo :) åh tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: