Jobbat klart första veckan

 
Nu har jag jobbat min första vecka efter mammaledigheten. Jag är ju ledig varge helg + en dag i veckan och denna vecka var det fredag, så skönt! Det har gått jättebra att jobba, det känns faktiskt kul att vara tillbaka, jag älskar mitt jobb. Jonas skickar massa bilder på Theodor och jag blir så lycklig, bland annat bilden ovan, kan man bli annat än glad när man ser honom? Känns så bra att dom får vara hemma och ha det roligt tillsammans, men jag längtar galet mycket efter dem ♥
 
Jonas är i storstugan med mamma och ser Ernst, jag har nattat Theodor och har altandörren öppen eftersom det är så varmt, utanför hör jag fontänens porlande, så underbart. Blir nog en tidig kväll och sen morgon för mig, är inte van att gå upp tidigt.
 

Kommentarer:

1 Gabriella :

Åh så roligt att det känns skönt att vara tillbaka!!

2 Netti Starby:

Vad kul att det har gått bra att jobba och så fin bild du fick! <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Ida:

Skönt att de gått bra att jobba :)

4 Natalia:

Roligt att de gått bra :)

5 Alice:

Härligt att vara tillbaka 😀
ÅH det bästa är verkligen när man får bilder på sin lilla när man sitter på jobbet 🙊😍

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Härligt att det gått bra :)

7 Sarah:

Härligt me sovmorron :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Asylmamma:

Härligt att det känns bra att komma tillbaka till jobbet 👍🏻

9 Celine:

Han är ju så charmig! Skönt att det flyter på bra med jobbet :)

Svar: oja! ja det känns skönt :)
Pauline Hurtig

10 MALIN:

Vad kul att det går så bra för dig! Jag sa ju det! Kram

Svar: :D
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Skönt att det gått bra och söt bild!

12 Bella:

Han är ju bara för söt!

Svar: ja visst är han!
Pauline Hurtig

13 Ellen Gräntz:

Vad skönt att det känns bra att vara tillbaka och att du trivs så på ditt jobb! Så himla viktigt.

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

14 Anonym:

Underbart att de skickar bilder!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men åh, det verkar ju gå jättebra för er att återgå till jobbet trots saknaden! Så bra att få hjälp via mms också :D

16 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Skönt att första veckan har gått bra :)

17 Hanna:

Skönt att va tillbaka till rutiner 😍 Men sötaste !

18 Amanda Forsman:

Skönt att det känns bra att jobba igen! Och vilken söt bild:)

Kommentera här: