Fredagkväll och Lördagmorgon

Min systerdotter Nicole och hennes pojkvän Henrik är uppe i Luleå över helgen och fredags var dem på middag hos oss. Vi bjöd på baconlindadkyckling med hasselbackspotatis, till efterrätt hade vi gjort frozen yoghurt med tillbehör. Det var så mysigt och trevligt. 
 
 
Igår åkte vi in till stan och åt hotellfrukost med dem, så gott och mysigt, jag älskar verkligen hotellfrukost! Eftersom vi bor så långt ifrån varandra så träffas vi ju så sällan men det är alltid lika roligt när vi ses. Önskar verkligen att vi bodde närmare.
 

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland:

Va hungrig jag blev nu xD

Svar: haha jaså :D
Pauline Hurtig

2 ajlimullersandvik.blogg.se:

det verkar underbart, frozen yoghurt har jag aldrig gjort själv, men det borde jag verkligen testa någon gång!

Svar: ja :D det är supergott!
Pauline Hurtig

3 Therese:

Åh så gott :D

4 Alice Lindström:

Vad mysigt och vad gott med hotellfrukost, bäst!

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

5 JoJo:

så mysigt ni verkar ha haft det! :D

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

6 sandra:

mysigt!

7 Days by Johanna:

Så härligt! :)

8 Flisan:

sv: hehe ja det tkr jag verkligen :)

mysigt :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

9 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Men du så mysigt :)

10 Netti Starby:

Åh vad mysigt och jag hade ingen aning om att du och Nicole är släkt! Kramis

Svar: ja :) inte? hihi :)
Pauline Hurtig

11 Erika:

Vad trevligt och vad gott med hotellfrukost :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

12 Carolina Thoor:

Låter som en underbar helg din familj samt Nicole och Henrik hade. Lät super gott med att göra en frozen yoghurt med tillbehör till. Är det svårt att göra? :D

Sv; kul att du tyckte om min lista! :D

Svar: ja verkligen! Nej jag vispar bara turisk yoghurt, fryser ner, vispar igen (kan tillsätta socker om man vill) och serverar!
Pauline Hurtig

13 A M:

Alltså åh vad avis jag blir!
sv: Underbart ju! :D

Svar: hihi :)
Pauline Hurtig

14 Christin:

Ser ut som en rolig och mysig dag!

Svar: det var båda dagarna!
Pauline Hurtig

15 Jessica Högberg:

Så mysigt med syster på besök!! Gott och trevligt ser det ut!

Svar: ja :D det är dock min systers dotter :)
Pauline Hurtig

16 Henrik Olsson:

Det där såg inte alls dumt ut! :)

17 Johanna Utterberg:

Åh så mysigt och roligt det låter som ni har haft det :)

18 Gabriella :

Såå mysigt!!

19 MALIN:

Vad mysigt det ser ut :) Kram

20 jessy:

Va mysigt :D

21 Boel:

Låter som en mysig helg :)

22 Tilda Barkselius:

Men så härligt!!

23 Celine:

Så mysigt!

24 Lucy:

Riktigt mysigt :D

25 Amanda Jona [SPONTAN]:

Ser verkligen ut som att ni hade det supertrevligt :)

Svar: det hade vi!
Pauline Hurtig

26 Anita:

Fina bilder :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: