Poddtips

Jag har länge lyssnat på poddar men när jag började gå alla dessa barnvagnspromenader så blev det verkligen ett måste. Så himla skönt att gå att lyssna på alltså. När jag började lyssnade jag bara på fredagspodden och P3 dokumentär men nu har det blivit ett gäng till så jag tänkte ta och ge er lite tips på mina favoriter:
 
 
Framgångspodden
Alexander Pärleros intervjuar massa framgångsrika personer, företagare, infuencers, skådespelare, ja alla kategorier. Verkligen så bra och intressant att lyssna på!
 
Skäringer & Mannheimer
Mia Skäringer och Anna Mannheimers podd. Dom är ju bara för roliga alltså! Pratar om allt och inget, härliga att lyssna på, skrattar ofta högst.
 
Therese och Zäta
Älskar denna podd! Therese Lindgren och Therese Zätterqvist tar upp många viktiga ämnen men kan också prata om ingenting, härlig att lyssna på.
 
P3 dokumentär
Dokumentärer av olika slag, älskar att lyssna på, så intressant, tar upp nya som gamla saker.
 
Den friska wargen
Ida Warg och Viktor Frisk Pratar om livet i allmänhet, tycker denna är så himla härlig, älskar Viktor haha. Dock har de tyvärr sommaruppehåll nu.
 
Mordpodden
Berättar ingående om olika sanna mordfall som skett i Sverigie, gamla som nya, perfekt för en deckarfantast som mig.
 
Har ni något poddtips ni tror jag skulle gilla? 

Kommentarer:

1 Days by Johanna:

Har aldrig lyssnat på en podd, är nog ensam om det haha

Svar: inte? älskar det!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Så himla bra tips! :-D Kramis

Svar: vad roligt att du tycker det!
Pauline Hurtig

3 Amanda CL:

Åh ska kolla in Framgångspodden :D

Svar: gör det, den är grym!!
Pauline Hurtig

4 linda:

tack för tipsen! :)

jag har börjat lyssna på creepypodden :)

Svar: kul att du gilla det :) ska kolla in den!
Pauline Hurtig

5 JUNITJEJ:

Det är så kul att lyssna på roddar! Här är mina favoriter: http://www.junitjejen.se/2017/07/6-i-topp.html

Svar: ska kolla :D
Pauline Hurtig

6 Norahsmamma:

Tack för tipsen!

Svar: varsego :D
Pauline Hurtig

7 Ida:

Tack för tipsen :D

Svar: kul att du gilla det!
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Älskar p3 dokumentär :)

9 Louise:

Tack för tipsen ! 😊

Svar: kul att du uppskatta det!
Pauline Hurtig

10 Alice:

Det är typ exakt samma som jag lyssnar på 😂😍👌🏼

Svar: hehe vad kul!
Pauline Hurtig

11 Meg:

ÄLSKAR Skäringer & Mannheimer! Och P3 Dok är en favorit också, de gör så himla spännande poddar.

12 MALIN:

Mordpodden måste jag ta och ge en chans! Kram

Svar: gör det! så bra!
Pauline Hurtig

13 Ellen Gräntz:

Vrålälskar Skäringer och Mannheimer. Annars har jag nyligen börjat lyssna på Under huden med Kakan Hermansson också, väldigt nice podd också. Kära barn skulle du kanske gilla, den är väldigt mysig att lyssna på tycker jag!

Svar: jag med! åh tack ska kolla in
Pauline Hurtig

14 Lina:

Mia Skäringer är ju så otroligt härlig och den podden är grym! <3

15 Eleonora Adriana ♥:

Bra tips! :)

Svar: kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

16 Jennifer:

Tack för tipsen :D
Jag lyssnar på Krull och Kriminell :)

Svar: kul att du gilla de! åh ska kolla in!
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

Har faktiskt aldrig lyssnat på någon podd :)

18 Matilda Berlin:

Lyssna på Veckans Bläcka! Älskar =))

Svar: ska kolla :D
Pauline Hurtig

19 Liene Svärd:

Kul :) jag lyssnar inte på någon podd dock.

20 Dixi Wonderland:

Influencers of sweden är min favorit men tyvärr uppdaterar dom så himla dåligt :( Lyssnar annars på Therese och Zäta men kan tycka att det blivit rätt boring nu de sista :/

Svar: ska kolla in den! jaså jag älskar den!
Pauline Hurtig

21 Mirre Sweetwords:

Tack för tips

Svar: roligt att det uppskattas
Pauline Hurtig

22 Natalia:

Jättebra tips :D

Svar: kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

23 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Har lyssnat på alla utom Skäringer :).
Är väl P3 dokumentär och Mordpodden, samt framgång jag gillar bäst. Therese och Zäta tycker jag mest är flamsig, gav den tre försök sen gav jag upp :).

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

24 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag älskar Swords and scales som berättar om sanna mordfall och kidnappningar och andra vidriga grejer som skett i Amerika.. nu i senaste avsnittet berättades om en kvinna som stoppade sin nio månader bebis i microvågsugnen i 2 minuter och sedan friades i rätten för mord, dråp och brott överhuvudtaget.

Svar: men hujja! lät lite väl hemskt för mig :(
Pauline Hurtig

25 Kattis:

Lyssnar väldigt sällan på poddar faktiskt...

26 Felicia:

vilka bra tips

Svar: kul att höra!
Pauline Hurtig

27 Jeanette:

Älskar att lyssna på poddar :) Har dock märkt att dom flesta poddarna jag lyssnar på är väldigt mörka och handlar om mord och liknande hehe

28 Hanna:

jag måste börja lyssna på poddar, har bara lyssnat lite gran innan!

29 Natalie:

Åh, spännande och roliga poddar! Lyssnar också på dem när jag har tid :D

30 Amanda Sofi:

Vilka bra tips!

Svar: kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

31 Gabriella :

Såå bra tips!!

Svar: vad roligt att du gilla det :)
Pauline Hurtig

32 Amanda:

Såå bra tips<3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

33 Alice Lindström:

Tack för tipsen!!

Svar: kul att det uppskattas!
Pauline Hurtig

34 Celine:

Lyssnar också på Therese och Zäta :)

35 Amanda Forsman:

Åh, min favorit är Therese och Zäta :)

36 Asylmamma:

Jag rekommenderar VERKLIGEN P3 serie: de dödas röster. Så bra. Var så fast i den! Tips att inte lyssna på den när man går på ensliga platser om man är lättskrämd....

Svar: åh ska kolla in!
Pauline Hurtig

37 Ellie :

Rekommenderar Penn tricket!! Så bra 👌🏼👌🏼

Svar: tack för tips :D
Pauline Hurtig

38 Sofia :

Jag lyssnar på Wahlgren och Wistam, regnbågsliv, den friska wargen, Therese och Zäta och Pira och Bråding :)

Svar: tack för tips :D
Pauline Hurtig

39 Caroline:

Kul med lite tips :)

40 Amanda Karlsson:

Heej! En av Mordpodden-tjejerna här. Så himla roligt att du lyssnar på vår podd och det är guld värt att du sprider den vidare. Så jag ville bara skicka iväg ett stort stort tack :)

Svar: älskar er podd! :D så tack för en superbra podd!
Pauline Hurtig

Kommentera här: