Marmor och rosor

 
Idag har jag haft fredagsfeeling hela dagen, så härligt eftersom att jag nu ska vara ledig i fyra dagar. Jag jobbade ju hela förra veckan så nu får jag mysa ikapp med mina killar. Ursh vad jag saknar dem om dagarna. På jobbet idag invigde jag min nya namnskylt från vårdväskan. Marmorbotten och en ros, visst är den fin!! Jag har nu 4 stycken, en tråkig silver, en rosa med katt och en rosa med tiger. Älskar även pennfickan med rosor och pennan som ser ut som ett knä. Jag tycker att de är lite roligt att kunna variera eftersom vi annars alltid har likadana kläder.
 
 

Kommentarer:

1 Nea:

Hej fina du!
Har precis startat Veckans blogg och skulle vara jätte kul om du ville vara med 😊
Kram på dig

2 Netti Starby:

Åh vilken fin och en sådan vill jag också beställa! :-D Kramis

Svar: ja är så nöjd! dom har massa fina :)
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jättefint! :)

Blommor skapar välbehag :)

Svar: tack :D verkligen!
Pauline Hurtig

4 MALIN:

Vad fint! Kram

5 ullie:

va härligt att va ledig njuuut .
gud så fin brochen va vill ha en ny min gick nålen sönder på . köpte en med magnet som inte är så hållbar så ja.. men ja är ju usk då *=)
' kram o njut din fredag då

Svar: oja!
åh ja ha..jag har en med klämma :)
Pauline Hurtig

6 Alice Lindström:

Vad fin!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Kattis:

Så fint, alltid kul att sticka ut lite!☺

Svar: ja men exakt!
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

mys med lediga dagar tillsammans :)

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

9 Jonas:

Så fin! Följ mig på insta!!!!!!! 😍😍😍😍😍

Svar: knäppis. <3
Pauline Hurtig

10 Celine:

Så sött!

Svar: visst är den!
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Kul när det blir mer personligt :D

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

12 Hanna:

Super fint :D fredags feeling är den bästa feelingen ibland :D

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

13 Carolina Thoor:

Tycker också att det är roligt att förnya dagen med roliga saker! Vi har fått namnskyltar på arbetet, men mitt är påklistrat över en annan persons namn, så vill nog göra en ny och mer personlig! Den där pennfickan har vi också som vi gratis kan ta från arbetet, en blå pennficka, men jag tycker mina ständigt går sönder så vill inte slänga ut pengar på en sådan där. Men kanske ska ta och göra det för skoj skull och använda den ibland ;)

Sv; ja, det var det verkligen! :)

Svar: ja så kul! vi får också men jag vill ha finare :D ja fickorna går sönder lite då då så det är kul att byta! kostar ju inte så mycket!
Pauline Hurtig

14 My:

Åh vad fint :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

15 Denise:

Snygg namnskylt! Roligt att kunna leka med detaljer i alla fall :-)

Svar: tack så mycket! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

16 Jessica Högberg:

Väldigt härlig. Sånt ska jag beställa oxå när jag är klar😉

17 Amanda:

Åå så fin<3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

18 Johanna Utterberg:

Vad härligt med fredagsfeeling och långhelg! :)

Svar: ooooja!
Pauline Hurtig

19 Sara:

så fin!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

20 sarah :

fin saker

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: