Veckan i listformat

Veckans humör:

Jätteglad och lycklig.

Veckans mående:

Jättebra förutom de ständigt återkommande nässelutslagen.

Veckans planer:

Typ halv sex hos Johan i måndags och hos Anna och Pelle ikväll. Stor och Liten, shopping med mamma och lite så.

Veckans köp:

Jag har shoppat rätt mycket, både till mig, Theodor och hemmet, men ska jag säga en så är det denna romper till Theodor, med sengångare på från kappahl, så söt!

Veckans längtan:

Barmark.

Veckans sämsta:

Alla terrorattentat som sker i världen och nu även i vår huvudstad. 

 
Veckans frisyrer:

Flätat, knut eller hästsvans.

Veckans smink:

Vissa dagar har jag inte haft nått, andra full make up med foundation, highlighter, eyeliner, mascara och ja hela kitet, har börjat tycka att smink är jättekul!

Veckans kläder:

Sköna byxor och våriga toppar.

Veckans låt:

Jovial - Fredde Kalas, så härlig alltså! Gör ju inget att den är på Norska heller hehe.

Kommentarer:

1 Mirre - Sweetwords:

Vilken rolig lista, och ja jag tycker också det är roligt att sminka mig och ibland bara vara som man är, samt så fin dress

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

2 Mirjam Therese:

Fin lista :) Och väldigt söta sengångare!

Svar: tack :) ja visst är den :D
Pauline Hurtig

3 Therese Bjärstig:

Vilken lista, bra blandning av högt och lågt, och låten du tipsar om får jag ta och kolla upp och lyssna på då! KRAM

Svar: åh tack! ja gör det :)
Pauline Hurtig

4 Linda:

Vilken bra låt <3

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Vilken härlig veckolista! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

6 Dixi Wonderland:

Jag har också shoppat en del :D

Svar: så kul! jag är verkligen en höst och vår shoppare :)
Pauline Hurtig

7 ajlimullersandvik.blogg.se:

jag tycker också smink är kul, efter att alltid ogillat det fram till typ nu!

Svar: ja men samma här :D
Pauline Hurtig

8 sandra:

kul att läsa :)

Svar: vad roligt att höra!
Pauline Hurtig

9 Jessica Högberg:

Låter som du mår bra med härlig energi!

Svar: ja förutom nässelutslagen så :D
Pauline Hurtig

10 Days by Johanna:

Så fint plagg du köpte till honom, de har ås mycket fint! Låter som en bra vecka.

Svar: eller hur! ja, köper mest deras newbie men denna var från kass :D
Pauline Hurtig

11 Netti Starby:

Vilken kul veckans lista och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

Svar: vad roligt att höra!
Pauline Hurtig

12 Tilda Barkselius:

Himla kul att få läsa om din vecka!

Svar: vad kul att du tycker det :)
Pauline Hurtig

13 Celine:

Låter som en härlig vecka!

14 LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Kul lista!

15 Ida Lindborg ♡:

vilket bra inlägg!

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

17 Erika:

Så fint plagg :)

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

18 Gabriella :

Åh såå gullig romper!!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

19 anniepiie:

smink är jättekul :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

va fin den va :) alltid kul att köpa barnkläder

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

21 carolines:

Rolig lista att läsa! :)

22 J:

Så söt byxdress!!

Svar: ja visst är den :D
Pauline Hurtig

23 Henrik Olsson:

Hoppas att nässelutslagen ger med sig!

Svar: tack! har haft de till och från sen september :(
Pauline Hurtig

24 Carolina Thoor:

Härlig lista! Älskar sådana här listor :D

Sv; nej, det tyckte inte jag heller. Men precis som du köpte jag ändå :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: