Ny header pågång

 
 
Jag har länge velat ha ett "tecknat" självporträtt på bloggens header men inte vetat hur jag skulle göra. Sedan fick jag se att Anna hade gjort en sån bild och jag bestämde mig då för att försöka göra en med hennes guidning. Så i programet adobe illustrator har jag gjort dessa teckningar av mig och Theodor som kommer att komma upp på bloggens header. Vad tycker ni? För att vara första gången tycker jag att det blev riktigt bra och jag är så nöjd. Jag trodde att det skulle vara mycket svårare och ta längre tid, men det var bara så roligt!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Men oj vad fint! Kan du inte göra ett inlägg om hur du gjorde? Kramis

Svar: åh tack! :D jag är nog inte rätt person att göra det men visst kan jag det :D
Pauline Hurtig

2 Bokstund:

Men vilken mysig idé! Tror det kommer vi supersnyggt 😁

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Natalia:

Åh så fint! :)

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

4 Bella:

Åh vad fint!

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

5 Dixi Wonderland:

WOW! Är detta verkligen första gången? Ser ju super bra ut :D

Svar: ja har aldrig ritat på datorn förut, men än i paint som liten haha :D tack så jättemycket :D
Pauline Hurtig

6 Jessica Högberg:

Så duktig du är!!

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

7 LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Snyggt!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

8 Erika:

Åh, sådant där gjorde jag under min tid på gymnasiet, så kul! och så duktigt av dig, de är verkligen bra gjorda. Superfint :)

Svar: vad roligt :) åh tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Men oj vad du kan!! Superfint!! :)

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

10 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så fint det blev, spännande att få se headern sen!

Svar: tack :) vad roligt att du tycker det!
Pauline Hurtig

11 Gabriella :

Åh såå fin, spänannde med en ny header!!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

12 anniepiie:

wow, jag kan ingenting om sånt där. Va duktig du är. :))

Svar: inte jag heller haha. åh tusen tack :D
Pauline Hurtig

13 Days by Johanna:

Jätte fint!

Ja Hugo älskar hoppas så han kommer tycka om studsmattan. Han kommer inte vara där själv, vi kommer vara med och ha skyddsnät så han inte trillar av.

Svar: tack!
det låter bra :)
Pauline Hurtig

14 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad spännande!! :)

15 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Blir jättefint :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Mirre - Sweetwords:

Men så fint, syns väl att det är ni med, ska bli kul att se det klart sedan

Svar: tack!
Pauline Hurtig

17 MALIN:

Wow, vad häftigt! Kram

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 Matilda Berlin:

Har du gjort det?? Du är ju SÅ grym!!! <3

Svar: ja :) åh tack snälla du!
Pauline Hurtig

19 Linda:

wow vilken rolig idé <33

20 Henrik Olsson:

Det där blir kanon! :)

21 Henrik Olsson:

Det där bli kanon! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

22 ajlimullersandvik.blogg.se:

du är såååå duktig!! :D

Svar: aw tusen tack!
Pauline Hurtig

23 Alice Lindström:

Men gud vad duktig du är! Den blev riktigt bra!

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

24 sandra:

men så duktig du är!

Svar: tack snälla! :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: