Favoritställen

Har ni ställen i erat hem som ni blir extra glad över när ni ser? Jag är verkligen jättenöjd med hela vår lägenheten, men har några ställen som jag blir typ extra glad när jag ser. Jag vet egentligen inte varför men här kommer de:
Denna "stringhyllan" har vi i vårat kök, tycker de är så fint med muminmuggarna, mon amie och ett litet elefantöra. Bild 2 är i vårat kontor med tavlor på mig och Jonas, Theodors hand och fotavtryck i gips, plättar i luften och mitt favorit loppisfynd -en gamal skrivmaskin.
Denna hörna är i vardagsrummet, tavlor från när Theodor var 1 månad, jordglob, mateusfat, ljusfat och tavlan jag gjort av Theodors födelsestorlek i skala 1:1. Slutligen Theodors hörna i vårat sovrum, är så himla nöjd med det alltså, tycker det är så gulligt. Skulle ni vilja se mer av vårat hem kan ni klicka på kateogrin hemma hos mig eller här.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad mycket fint du blir glad av! <3 Kramis

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Bella:

Så fint ni har det!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

3 Elin:

Vad fint ni har det!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 Johanna Utterberg:

Så fina favoritställen, vad fint ni har det! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Jättefint :). Har flera ställen i hemmet jag tycker om :)

Svar: tack! ja det har jag med men dessa är som sagt något extra utan att jag vet riktigt varför :)
Pauline Hurtig

6 Carolina Thoor:

Underbart inlägg! Ja, man har sina favorit hörn i sitt hem. Min är nog soffan faktiskt. Jag trivs bra i mitt lilla hörn i soffan där jag kan blogga, se på serier eller läsa! :D

Sv; ja, det är det verkligen. Skönt att man inte försov sig! Tackar :D

Svar: tack så mycket :) härligt!
Pauline Hurtig

7 Erika:

Gillade verkligen den hyllan :)

Svar: tack visst är den fin!
Pauline Hurtig

8 Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså åh, verkligen så fint! Underbart med så mycket personliga grejer :)

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

9 Carro:

Så fint :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

10 Boel:

Så himla fint!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

11 Amanda CL:

Jätte fint! Ert hem ser så fint och ljust ut! Och städat!
Jag har ett ställe jag är väldigt nöjd med just nu :) de andra behöver städas lite ;)
kram

Svar: åh tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

12 Mirre - Sweetwords:

Jättefint förstår du gillar

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

13 ajlimullersandvik.blogg.se:

Alla ställen ser väldigt inbonade och personliga ut :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Days by Johanna:

Så fitn. Min är väggen utanför badrummet där mina föräldrar, och mor och farföräldrars bröllopskort hänger :)

Svar: tack :) vad fint!
Pauline Hurtig

15 Gabriella :

Såå fint!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Jessica Högberg:

Så himla fint har du

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

17 Tilda Barkselius:

Åh så fina platser!!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

18 MALIN:

Ni har det så himla fint! Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 Jennifer Queen:

Men så fint :D

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

20 Natalia:

Åh så fint :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

21 Alice Lindström:

Vad fint ni har det!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

22 EVELINA:

Vilka fina hörnor, förstår att du gillar dem extra mycket! Ni verkar ha ett jättefint hem :)

Svar: tack så jätte mycket! :)
Pauline Hurtig

23 Dixi Wonderland:

Va fint ni bor :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

24 Henrik Olsson:

Så fint :)

Här hemma är det vardagsrummet jag är extra nöjd med, men tyvärr används det alldeles för sällan :P

25 My:

Åh så fint :)

Kommentera här: