Isbjörnsfadder

Jag är ju tigerfadder sedan några år tillbaka och i doppresent fick Theodor ett isbjörnsfadderskap av mig. Det innebär att jag ger pengar varje månad som WWF använder för att göra det bättre för de stackars djuren. WWF skickar dessutom mail lite då och då där de berättar om arbetetsframgångar, så skönt att veta att pengarna gör nytta.  När man öppnar ett fadderskap får man ett gosidjur och igår kom det en liten isbjörn till Theodor i brevlådan. Han verka gilla att känna på den men det var inte det lättaste att få en bild på lilla sprattlisen.
 

Kommentarer:

1 Flisan:

sv: tack :)

söta bilder :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson:

Jag borde kanske också bli fadder! :)

Svar: det är väldigt enkelt, går på autogiro, kolla WWFs hemsida :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vilken jättebra present och så himla söt han är! Kramis

Svar: tack! ja visst är han!
Pauline Hurtig

4 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Gosigt :)
Svar; ja så himla liten.. galet att hon blir 1 år nästa vecka 😮

5 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Jättebra present :). Jag är Marinfadder men börjar fundera kring om William ska få bli elefantfadder. Tycker det är en fin sak att göra. William är även med som medlem i Pandaplanet :).

Svar: tack! så bra, lite extra roligt att liksom vara fadder:)
Pauline Hurtig

6 Ebba:

vad fint!

svar: Tack så mycket :) det ska jag absolut föröka ordna! kram

7 Angelica:

vilken bra och annorlunda present och isbjörnen är ju jätte söt (:

Svar: tack! ja visst är den :)
Pauline Hurtig

8 Släpp taget. följ flödet:

Gud vad söööta bilder! :D Isbjörnen ser ut att gå hem! :D

Svar: tack :D haha ja!
Pauline Hurtig

9 Svärmor och farmor:

Åh vad jag längtar tills vi ska ses på lördag så jag får krama lilla finaste prinsen <3

Svar: ja det ska blir roligt! <3
Pauline Hurtig

10 Amanda:

Vår familj är fadder till en schimpans :)

Svar: så bra! :)
Pauline Hurtig

11 Erika:

Vilken toppenbra present till honom :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

12 Days by Johanna:

Så fin present, det kommer han uppskatta när han blir större och nu lär han ju mysa mycket med sin isbjörn :)

Svar: tack! ja hoppas det :)
Pauline Hurtig

13 Tilda Barkselius:

Vilken underbar present!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Ida:

Väldigt bra grej att ge i present :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

15 Gabriella :

Åh såå söt!!

16 MALIN:

Så fin han är! Åååh! Kram

Svar: visst är han! :D
Pauline Hurtig

17 natalia:

Så fint!

18 Angelix:

vilken söt bild!!

19 Sara Ekman:

Så fint! :)

20 Alice Lindström:

Vad fin present och gulliga bilder!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

21 Jessica Högberg:

Vilken fin present!

22 Lucy:

Riktigt fin gåva <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

23 Anonym:

söt! Vilken fin present :)

24 Carolina Thoor:

Vad fint gjort utav dig! :)

Sv; ja, det är inte illa att fylla år! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

25 Frida:

Ja riktigt gott :) vad fint! Jag försöker också ge till organisationer för djurens rättigheter lite då och då när jag kan. Tycker verkligen att det är hemskt att se när djur far illa eller när människor är elaka mot djur

Svar: ja det är så hemskt, bra att ge om man kan :)
Pauline Hurtig

26 Emelie Andersson:

så fint! :)

27 my:

Åh vad fint :)

28 Amanda Jona [SPONTAN]:

Himla bra present!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

29 Caroline:

Vilka söta bilder :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

30 Cecilia Johansson:

Åh så söt! ;)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

31 Bambi:

Det var en otroligt fin present och tänk vad han kommer uppskatta den när han blir äldre :D

Svar: tack! ja det tror jag :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: